Wit/ goud. Ik heb het topic nu verschillende keren geopend en ook de foto gezien waar ik hem echt zwart/ blauw zie, maar op de eerste foto van het topic blijft'ie wit/goud☺️
Vanmiddag op mijn telefoon duidelijk wit goud en nu hier zie ik echt zwart blauw terwijl ik dat vanmiddag (zonnig in de auto) echt niet zag...superraar
`Heeft met schemer te maken In het licht zie ik goud met wit en nu in het donker blauw met zwart Mensen die goud en wit zien hebben iets met de ogen
ja de meeste mensen zien ook gewoon goed. Jij ook Mensen die wit met goud zien hebben een afwijking met de ogen waardoor ze het dus in het schemer anders zien. Heeft met de samenwerking van de ogen te maken. Ik ben geen oogarts dus ik weet het niet precies hoe het zit.
Ik zie toch echt gelijk blauw en zwart bij de kraag zie ik wel kleur verschil wat op goud kan lijken WIT heb ik helemaal nergens gezien. Heeft denk idd met licht val te maken zou je hem in de zon hangen zie je zwart oplichten. Naar goud/zilverkleur. Blauw blijft bij mij blauw. Grappig de halve wereld is met deze jurk bezig. Hou hem onder neon licht dan krijg je oplichtende vlakken hwha.
Goud/Wit, hoevaak ik er ook naar kijk, ik zie er echt geen andere kleuren in.... Hier nog een heel artikel: The dress that divided the internet IS blue and black | Daily Mail Online
Zo bizar hè. Ik zie hem als wit goud. Vraag net aan vl die naast me zit welke kleur die jurk is en hij vind hem blauw zwart.....