Ik krijg de jurk sowieso wel vergoed maar weet dus niet of dat inclusief schoenen is.. Maar dan nog vindt ik het een hele hap om € 160,- (exclusief jurk) te declareren bij mijn baas. Misschien maandag even een balletje bij hem opgooien.. En bedankt voor je input!
Deze kleur is ook wel echt heel mooi! Is de puntneus nog wel "in"? Absoluut geen verstand van namelijk, zocht nu zelf meer op ronde (of iets spitsere) neuzen. Maar ga nu zeker ook even naar lichtgrijs kijken. Thanks!
Ah, de eerste vond ik wel leuk maar niet in mijn maat. Misschien even bij een dichtstbijzijnde van Haren kijken. Maar puntneus kan dus echt?
Daar heb je helemaal gelijk in. Verschil is alleen dat ik normaal op de administratie zit en nu voor het eerst mee ga naar een beurs terwijl de mannen van de sales veel vaker naar een beurs/klanten toe gaan waardoor hun outfit zeker uit kan en vaker gedragen zal worden. Dus ook niet meer dan logisch dat hun outfit tot in de puntjes verzorgd en geregeld is.
Mooi, alleen de kleur lijkt meer taupe dan bruin/cognac.. Maar op de website staan er wel genoeg. Alleen nog steeds een beetje duur. Ik denk dat ik mn schoen gevonden heb, zal zo even een foto plaatsen.
Ik heb nu deze gevonden, cognac kleur in suède. Nu alleen de vraag.. past dit bij glad leren schoenen van de heren? Of maakt het niet uit dat het materiaal verschillend is? Dankzij @Essie3 trouwens gevonden, op zalando waren deze ook niet meer in mijn maat maar op de website van S Oliver staan ze nog wel. Dus bedankt voor de tip! Die van € 160,- zijn ergens anders helaas onvindbaar..
Ik vind dit echt een hele mooie optie Juist qua kleur, beetje taupe/ grijs lijkt het me te zijn. Wat mij betreft oogt deze pump minder hard dan een cognackleur en is het nog steeds mooi te combineren met je jurk en de kleding van de heren van het bedrijf.
Ik zou bij die jurk ook absoluut voor rood gaan! Lijkt me een mooi statement. Anders is het wel een beetje braaf en saai. Zou ik er ook lekker rode lipgloss/lippenstift bij doen! Maar daar hou ik wel van een beetje pit!
Ik kan helemaal meekomen in je gedachtegang, punt is alleen dat ik best braaf en saai ben dus wat dat betreft matcht de outfit wel met mij haha. Ik zie het totaalplaatje dus wel voor me die je schetst maar of ik me er happy bij ga voelen... Ben nu de rode pumps even aan het bekijken.