Die cognac zijn inderdaad heel mooi. Ben je gewend om de hele dag op hakken te staan? De hakken zijn namelijk best hoog
Niet op zulke hakken. Heb van het winter wel enkellaarsjes met hak gedragen en nu draag ik sleehakken. Dus het zal sowieso wel even wennen worden maar vindt een pump bij dit jurkje toch wel het mooist. Kan m'n sleehakken altijd meenemen voor het geval dat. Die heeft wel een bruine hak.
Voor de dames die voor rood zouden gaan (@Panter & @mamameer ), is bijgevoegde pump iets wat jullie dan in gedachten hebben? Jullie hebben me aan het twijfelen gebracht..
Ik zou voor comfortabel gaan en juist niet matchend met de heren én iets waar je vaker wat aan gaat hebben. Je bent de enige vrouw tussen de mannen, je mag voor een beurs juist dan wel afwijken. Een net niet match is niet mooi en een cognac kleur pump voor een vrouw .... nee. Leuk voor een winterlaarsje ofzo. Ik zou voor nude en anders geel of grijs gaan.
Dit inderdaad. Ze zijn mooi maar errug hoog! Dat wordt bikkelen hoor, een hele dag! Zou voor een centimetertje lager gaan...