Wat voor kleur zouden jullie nemen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door linda84, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou ook voor oranje gaan. Kan je later ook voor een jongen gebruiken.

Liefs kaatje

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Kijk in mijn fotoalbum........juist, oranje dus!

Ik heb een donkere voetenzak erbij gekocht, omdat ik het anders wel een hele erge sinaasappel vond worden als je er buggy van maakt. Het kapje is dan namelijk oranje en de bovenkant van het zitgedeelte ook...

Groetjes, Anakin.

3. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Zo toe maar, zo goedkoop is dat toch helemaal niet en is dat niet een klein beetje zonde van het geld als je het gewoon ook in 1x goed kan doen!?

4. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ja, als je het kunt missen is het wel leuk om roze te nemen, als je later nog een kindje zou krijgen en het wordt een jongen, kun je een andere kleur kopen.
    Maar ik ben daar altijd voorzichtig mee, stel dat ze dit model dan niet meer verkopen, moet je met een roze jongetje lopen, of je moet meteen een nieuwe wagen kopen.
    Ik zou dus voor oranje gaan.

Wij hebben de rode gekozen,maar zaten ook even over een oranje te twijfelen.

5. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    je kan idd de kleuren set nog wisselen!

ik zou de basis neutraal houden, net als de voetenzak! (omdat die van een andere stof is, en dus wat kleur verschil heeft)

veel succes met je keuze!

liefs elfje

6. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    heeft toch niks met in 1 keer goed doen te maken?

Voor een meid is roze geweldig en als er nog een komt is het misschien wel weer een meid.
    Je weet het toch nooit, en als je roze het mooist vind gewoon doen en bij een volgende zie je toch wel weer .
    Marktplaats is er ook altijd nog en inderdaad de rest neutraal dan kun je het met alleen bv de kap af.

Wij hebben een geweldig roze buggy, helemaal geweldig en mijn man loopt er trots achter hoor! waarom niet?

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik zou voor de roze gaan! Maar dat komt ook omdat ik niet zo gek ben van oranje, hoor.

8. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik zou voor oranje gaan.lekker vrolijk en mocht je aan een tweede denken dan is de kleur oranje toch wel makkelijk.
    ik vindt t wel super dat paps straks achter een roze wagen zou willen lopen :thumup:

9. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Deze combinatie hebben wij ook en dan met een rode voetenzak en rood pluutje.

Ik wilde liever de roze versie maar leek ook niet praktisch als 2e kindje een jongen zou zijn. Nu is de 2e ook een meid dus mss dat ik alsnog een roze set ga bestellen :D

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik zou zelf voor oranje gaan, vind het een mooiere kleur dan roze..

11. Kippie71

Kippie71 Actief lid

9 nov 2006
    265
    0
    0
    De Lier
    Ik vind het allebei mooie kleuren, maar wij hebben juist bewust voor een neutrale kleur gekozen omdat je daar alle kanten mee op kan :D

Wij hebben een donkerblauw met grijze "Mutsy" en daar kan zowel een jongen als een meisje in ;)

Nu weten jullie wat het wordt ( wij niet ), maar ik zou het voor mijn man niet leuk vinden als hij achter een knalroze kinderwagen zou moeten lopen :(
    Heb dat zelf een keer gezien, en ik vind het een gek gezicht :(:
    ( maar dat is ieder z'n mening ) ;)

Ik ben toch al niet zo gek op al die flitsende kleuren voor een kinderwagen :( Maar nogmaals, dat is mijn smaak ;) ( ik hou van het neutrale werk ) :p

Suc-6 ermee :D

12. sab

sab Lid

4 aug 2006
    54
    0
    0
    huismama
    Noord Brabant
    hoi,
    ik zou voor de roze gaan, had eerst een zwarte kinderwagen maar toen me meissie er eenmaal was heb ik deze verkocht en heb ik en knal roze gekocht met voerenzak in dezelfde kleur!
    en tja om nu al aan een tweede te gaan denken?
    ben zelf ook zwanger van nr 2 heb de roze kinderwagen verkocht en een lime groene gekocht want het wordt dit keer een jongen maar heb dan toch wel bijna 3 jaar veel plezier gehad van mijn roze wagen.
    succes

13. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik vind zelf roze zo'n afgezaagde meisjeskleur.... Dus oranje vind ik veel leuker!

Maar goed, je moet lekker kiezen wat je zelf het mooiste vindt natuurlijk.

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Het is wel grappig. Mijn vriend vind de roze het leukste. (zo zie je maar iedere man is anders) Hij trekt zelf dat ook roze shirts aan, en andere knalkleuren. Ikzelf twijfel of ik de roze wel leuk genoeg vind, de oranje is namelijk zo`n lekkere knalkleur.

15. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    hoi

wij hebben gister een kinderwagen gekocht en de verkoopster stelde zelf voor om de bak groen te doen en de wandelwagen rood. dit omdat we zelf aangaven dat we de rode en de groene erg mooi vonden. we hebben overigens een quinny gekocht.
    succes

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Onderstaande berichtje schreef ik net bij babyuitzet, ik dacht zet het hier ook maar neer, voor het geval je het over het hoofd ziet!

Succes met kiezen!

Er komt einde van het jaar een nieuwe Bugaboo uit. (de Bee).

Verder zijn er ook nieuwe kleuren én materialen aanvulsets voor de Cameleon.

De set is niet alleen meer in fleece te verkrijgen maar ook canvas, waar de basis ook van gemaakt is.

Gewoon even een tipje voor iedereen die een Bugaboo wilde aanschaffen of van plan is op korte termijn.

Groetjes Cellie.

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik heb de roze met rode onderkant en krijg er veel complimenten over :)
    Ik had eerst een hele rode die vond ik ook als super maar nu met de roze dingen erop vind ik em nog mooier.

De Bugaboo is niet helemaal roze want de onderkant is zwart, zand of rood, je hebt dan roze hoezen en een roze kap erop.

De oranje is trouwens ook heel gaaf ! Er is ook een versie in spijkerstof, die is ook zo mooi, wel iets duurder geloof ik.

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

De Bee is meer een buggy maar wel te gebruiken vanaf dag 1. Hij staat al op hun website. Komt volgens mij eind van dit jaar uit.

19. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Ook oranje,stel je eens voor dat het toch een jongen blijkt te zijn je zal de eerste niet zijn die dat overkomt! :)

20. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Zou geen roze doen, straks krijg je over een tijd nog een baby en dan loop je met een roze babywagen met een jongetje erin....

Deel Deze Pagina