ik zou oranje doen, veel gaver. Ik vind het altijd zo flauw, het is een meisje dus het moet roze zijn... hou ik persoonljk echt niet van hoor!
ik zal ook oranje doen , stel dat er staks nog een kindje bij komt , kan je de kinderwagen gewoon weer gebruiken. Roze vind ik mooi, maar oranje is handiger
Als je goed leest zeg ik dus "als je het in 1x goed kan doen"! Dus niet twee keer geld hoeft uit te geven!
Haha volgens mij gaat het een beetje gelijk op ! De een zegt ROZE en de ander overtuigd ORANJE. Nou ik moet nog maar een goed nadenken
Ja anabella gewoon de roze doen ? En dan ook met roze voetenzak ? Het word dan wel snel een zuurstok maar ook wel weer leuk.
Poeh moeilijk... allebei leuk! Ik heb voor mijn zoon vrijwel alles oranje (behalve de kinderwagen, die is lime groen )... ik zou toch voor roze gaan denk ik Mensen die oranje zeggen ivm met een tweede... Ik heb een lime groene wagen voor mijn zoon, mocht ik nog een dochter krijgen, dan kan ik deze wagen niet meer gebruiken hoor... wat ziet dat ding eruit! Dus of je moet hem heel schoon houden, of je moet er overheen kijken (over de gebruiksschade) of je moet hem kunnen wassen
roze is mijn lievelingskleur maar zou er persoonlijk niet voor kiezen voor een kinderwagen. daarbij is het ook heel handig oranje te nemen voor als je ooit een jongetje krijgt
Ik ben eruit ! Het word een roze. Ik ben vandaag nog even in een winkel wezen kijken en hij blijft wel erg gaaf. Wie weet word een tweede ook wel een meid. Eerst maar een van deze meid gaan genieten. Nu alleen nog even gaan denken of ik een roze voetenzak erbij wil.