dank je wel meiden, het is nogal een werk om alles erop te krijgen, maar het geeft een leuk resultaat.
Ik google eerst voor een leuk knutsel idee en kijk dan wat ik er voor nodig kan hebben. Maar meestal kom je wel ver met verf papier lijm en een schaar.
Leuk hè! Moet ik echt onthouden. Wanneer begonnen jullie met de kids te knutselen? Dame hier is ruim 10 maanden. Ik kan niet wachten.
toen DL een potlood kon vast houden zijn wij begonnen . Denk dat ze ook zon 10 maanden was hahahah. En nu vind ze kleuren en verven geweldig Je kan klein beginnen dus voet en handafdrukken maken op dingen. Zoals die vlinders op canvas moet nu ook wel al kunnen hoor
toen ze een week of 8 was heb ik al voetjes met dr gestempeld om in een doorzichtige kerstbal te doen voor de oma's. Maar zelf echt iets doen, toen was ze een maand of 8 met dr vingers (lees= arm) in de verf en iets op papier proberen te krijgen.
Wat een super leuke blog tullip!! Je ziet echt dat je op een kinderdagverblijf hebt gewerkt! (Ik zelf ook!)
@tullip, wat een hele lijst zeg! Ik ben zo langzamerhand ook al wat spulletjes aan het verzamelen om te knutselen. Stickers doen het hier super! Ik ga regelmatig even naar de action, daar heb je leuke stickers voor heel erg weinig! Verder ook van die foamstickers van de hema, die vinden ze ook leuk hier. Mijn dochter is nu ruim 2,5 en ik wil eigenlijk meer met haar gaan knippen en plakken.. Dus echt met lijm en een kwastje ofzo. Maar vraag me af wat nou echt geschikt is voor deze leeftijd?! En waar kan ik deze spullen het beste halen? Ik had pas lijm in zoon potjes, van die witte met een spateltje... maar hier is ze nog te klein voor heb ik het idee. Of kan ik het beste gewoon zelf met een prittstift "voorlijmen" en haar de dingen erop laten plakken? O ja, ik ben eigenlijk ook al heel lang op zoek naar dat vloeipapier (waar je die leuke waxinelichtjes mee kan maken..) en met wat voor lijm plak je dat? @tullip ik zag dat je ook rondjes en vierkantjes hebt, waar koop je die? Ik kan soms de meest eenvoudige "kleuterschoolspulletjes" niet vinden in de winkels... Leuk trouwens dat je een blog bijhoud! Ook leuk om inspiratie op te doen voor kinderfeestjes enzo! Erg leuk dat we van jou ideetjes mee kunnen genieten!
haha, dank je wel meid. Die rondjes en vierkantjes bestel ik online. In de gewone winkels heb je alleen vouwblaadjes.
Bij de hema heb ik dus van die lijmpotjes met kwastjes. ik vind ze wel heel geschikt voor jonge leeftijd, pritstiften en kinderlijm is niks voor mijn kinderen, ze kliederen er alles mee onder behalve wat daadwerkelijk geplakt moet worden haha....maar met die potjes gaat het juist goed dus ik laat ze voorlopig mooi daar mee lijmen!
Weet iemand toevallig ook, waar je die plakrondjes, vierkantjes, driehoejes enzo kan kopen? Kan t echt nergens vinden!