Als je op pinterest kijkt dan kan je allerlei ideeen op doen. Je kan daar je eigen prikbord maken en al je ideeen plaatsen en ze van andere mensen over nemen. Hier mijn linkje: Therese Schellekens (treskie) on Pinterest
Die heb ik nog niet gedaan maar volgens mij moet dat met voedsel kleurverf. Ik heb een categorie met die gedaan heet, zoals je ziet heb ik er nog niet veel gedaan. Maar ik ben wel al ideeen aan het opslaan zoals je ziet op de andere borden. Ik ga nu zo meteen de rendieren van handen en voetjes maken voor de opa en oma's van de kindjes.
Buromas » Papierwaren en verpakking » Knutselpapierwaren » Plakfiguurtjes diverse vormen klein anders ff plakfiguren googlen en wie weet kan je ze op nog meer webwinkels bestellen Creatief en Hobby - Speelgoed is ook een leuke bestel site wij bestellen altijd via het kdv voor sint en kerst maar heb begrepen dat je ook particulier kan bestellen en wie weet kan je met meer mamas een bestelling doen om de verzend kosten te delen
Nog niet echt knutselwerk hier maar we hebben voor kerst aquadoodle voor 6 maanden gekocht. Kan ze tekenen/stempelen met haar handjes en voetjes. Sinds ze 12 weken is maken we regelmatig voet en hand afdrukjes. Voor het eerst gedaan in de babygroep waar naarto ga en meteen zelf ook inkt kussentjes ervoor gehaald. Ik hoop snel te kunnen kleuren met haar! Kan niet wachten hihi.
link voor de plakfiguren, ze hebben ook de geometrische vormen: Alberts B.V. hier hebben ze ook ontzettend veel: Het Schoolmagazijn - Dé shop voor al uw schoolartikelen en knutselartikelen - handvaardigheid
Even uppen! Ik had een gigabestelling in mijn winkelwagentje op die laatste link... 17,50 verzendkosten
kan je gewoon bestellen bij die laatste link? dacht te lezen dat je kvk nodig had vandaar. Wie heeft er hier al eens wat besteld? ze hebben wel heel leuk knutselspul. Jammer dat je niet kan afhalen woon er niet ver vanaf, zou de verzendkosten zeker schelen!