Ik ben op zoek naar figuurtjes die je met lijm op papier kunt plakken. Ik weet dat ze bestaan, maar ja, waar koop ik die? Heb speelgoedwinkels, HEMA en kruidvat al bezocht.
Nee geen stickers met al een lijmlaagje of poezieplaatjes waar je over kunt likken. Action laat ik mijn moeder even kijken. Zeeman kan ik zelf langs. Bedankt voor de tip.
Ik ken ze! Moeilijk aan te komen, maar ik heb ze! De oldscool plakvormen waar ik veelvuldig mee geknutseld heb op de basisschool en nu met peuterzoon. Heb ze hier gekocht, geen online winkel.. http://www.lucas-vakmaterialen.nl/index.php?pagina=zoeken Weet niet of je in de buurt woont? Succes!
Nee Bruna heeft ze ook niet. Ik heb me ook al rot gezocht naar die dingen. Had min of meer verwacht dat ze overal wel verkrijgbaar zouden zijn ,maar dat viel vies tegen.
Ja gek he? Ik dacht dat die dingen ook overal verkrijgbaar waren. Bij ons heb je een grote speelgoedwinkel met veel SES spullen, maar daar heb ik ze ook niet kunnen vinden. Vandaag maar een rondje stad, moet er toch heen. Anders wellicht op Boekenfestijn als die weer in de buurt is.
Die wat ik van bij Zeeman heb, hebben ook al een lijmrand op... Weet eigenlijk ook niet goed waar je ze zonder kan vinden. Pipoos lijkt me vrij duur daarvoor, maar 't is opruiming dus wie weet kan je er een koopje doen?