nespresso, geweldig ding. We hebben er ook de melkopschuimer bij en nu smaakt de cappucino nergens zo lekker als thuis . Echt een aanrader!!
nespresso, senseo en een gewoon filterzakjesapparaat we denken nog wel eens aan een nieuw apparaat (zo'n bonenmachine hmmm)
Okééé!! Ja ik wil mijn vriend een nieuw apparaat geven voor zijn verjaardag. Dus wilde even wat inspiratie. Ikzelf drink alleen cappuccino eigenlijk, al moet ik er nu ik zwanger ben niet aan denken!! Verwend nest wat ik ben.
Hier geen, maar in de kast staat voor visite een Senseo apparaat. Wij drinken alleen op het werk cappucino of koffie.
Wij hebben het nespresso apparaat van krups met melkopschuimer, ik ben normaal niet zo gek op koffie maar deze is erg lekker.
Die heb ik ook!! Echt lekker Ik drink vooral koffiesoorten met melk en dan heb je hier echt de grootste keuze in smaken.
Wij hebben een Gaggia, een espresso apparaat waar je gemalen koffie in een piston doet (net als in de horeca) en dan zo 1 of 2 kopjes koffie kunt zetten. Met een melkschuimer erbij krijg ik altijd leuke complimentjes over de lekkere cappuccino
Is dat met van die cupjes? Die schijnen nogal prijzig te zijn en niet overal verkrijgbaar. Of zit ik helemaal mis!?
ja klopt mn schoonzus heeft ook dolce gusto , en vind die cupjes ook wel aardig prijzig. Vandaar dat ze ook nog een senseo ernaast hebben staan (voor als er bvb veel visite is) Maar het is idd wel erg lekker als je van cappuccino houdt.