Gezocht: origineel idee!

Discussie in 'De lounge' gestart door Beeps, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Dames,

mijn buurvrouw is binnenkort uitgerekend, en ik wil iets origieneels/leuks voor haar doen of kopen.

Toen ik thuis kwam van mijn bevalling had ze het hele huis versierd, dat vond ik zo gaaf van dr, maar ik weet echt niet hoe ik zoiets kan evenaren!

Ik heb al onwijs veel cadeautjes gegeven voor die kleine, dus ook daarin ben ik inmiddel inspiratieloos..

ik hoop dat jullie iets leuks weten wat ik voor haar kan doen of kopen!

alvast onwijs bedankt!

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Toen mijn tante is bevallen heb ik haar een mini boompje gegeven. Die kon ze dan planten en zo zal de boom tegelijk met haar baby meegroeien. Had het voor mezelf ook leuk gevonden maar ben vergeten een boom te kopen en te planten :D

3. Onlyforum

Onlyforum Niet meer actief

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

voor mijn zusje heb ik op de geboortedag zelf een taart gemaakt,
    en bovenop bestrooid met roze muisjes,

bij de geboorte van ons buurjongetje heb ik de trotse papa en mama een chocoladecake gebakken, wit gesmolten chocolade eroverheen gedaan en daarop blauwe muisjes.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    www.jilster.nl
    Hadden mijn vriendinnen voor met gemaakt met mijn babyshower. Zo leuk!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik kreeg op de dag dat ik naar huis ging heerlijke parfum voor mezelf. Erg fijn.

Een lekkere en mooie taart las ik ook ergens. Dat is ook wel een erg leuk idee.

7. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Het huis versieren hoe het ook wordt is altijd al een hele leuke verassing
    Verder kregen wij van mijn ouders een 10 dagen pakket (moeder dacht dat de kraamweek 10 dagen was).
    op elke dag mochten we een cadeau uitpakken.
    Dus elke ochtend tijdens de thee pakte we een cadeautje uit. De kraamzorg was ook heel erg nieuwsschierig hihihi.
    Ouders waren op vakantie naar Griekenland geweest dus allemaal kleding daar weg en op het einde een zelfmaak speelbal die ze eerder al eens op de markt gekocht had. Was wel leuke verassing aangezien die dingen bij haar altijd een 10 jaren plan is.

Of een taart zelf maken of laten maken. Volgens mij is hier ergens een taartbak groepje op het forum met heel veel ideeën en voorbeelden.

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Bij ons in de familie is het een beetje de traditie dat je een fruitboompje geeft. Dan planten op de dag dat het kindje geboren is.

9. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    jeetje wat een leuke ideetjes zeg! dat tijdschrift is superleuk, maar heb ik helaas niet genoeg tijd voor..

denk dat ik inderdaad de spulletjes voor een taart in huis ga halen en dan kan ik die gaan bakken zodra de bevalling begint!!

top meiden, bedankt!!

10. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Bij mij hadden ze allemaal rompertjes in de tuin en binnen hangen aan een waslijn (van de action). Errrug leuk!
    En tja, een lekkere taart is nooit verkeerd. Met kleurstof kun je er natuurlijk roze of blauwe slagroom van maken.

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat is een leuk idee :D

12. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Een mooi ingepakt ruwe (of gepolijste) rozenkwarts steen met uitleg/beschrijving erbij voor op de kamer van het babietje. Geeft rust, liefde, creativiteit en helpt bij darmkrampjes. Een mooie halfedelsteen voor baby's en kinderen.

"Bij pasgeboren baby’s en kleine kinderen geeft de rozenkwarts hen de tijd om op hun eigen tempo te wennen aan de atmosfeer en hun geboorte hier op aarde. De rozekwarts draagt alle mooie, goede en liefdevolle trillingen die deze aarde te bieden heeft inzich. Men kan ook een klein stukje rozekwarts in het bedje van de baby leggen, bij voorkeur aan het voeten einde.
    Bij kinderen en jongeren beschermt de rozekwarts tegen negatieve trillingen die hun jonge ziel kunnen beschadigen.Voor opgroeiende kinderen die liefde en geborgenheid ontberen die van vitaal belang zijn in de ontwikkeling van een positief zelfbeeld. "

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik zou er dan een 10 dagen pakket voor de kersverse moeder van maken met allemaal lekkere verwen kado'tjes... ;) voor de baby wordt vaak al zoveel gegeven ;)

Deel Deze Pagina