Euhm geen koffie eigenlijk, lust het echt niet! Mannetje daarentegen drinkt altijd de Senseo Regular.
Sinds wij de Dolce Gusto erbij hebben (m'n man noemt het "vrouwenkoffie" ) ben ik ook verslaafd! En dan vooral die Mocha variant en de IceCoffee, ook zo lekker. Drink er zeker wel 5 op een dag nu. Ik vind de Senseo echt bocht nu ik het verschil met de Dolce Gusto geproefd heb.
ik drink geen koffie. hou er niet van. als ik dan toch moet kiezen... gewoon vers gezette douwe egberts. vind koffie wel lekker ruiken altijd
Nespresso van het George Clooney apparaat (andere naam weet ik niet snel), zakje nespresso en Senseo voor het werk.
Ben gek op cappuchino met een zoetje en normaal drink ik gewoon een senseo bakkie met een zoetje en cupje koffiemelk ..
Echte espresso of latte machiato uit ons apparaat, senseo komt er niet in (letterlijk en figuurlijk want ik wordt er momenteel misselijk van )
Gewoon snelfiltermaling-koffie, liefst goudmerk van DE Select maar omdat die zo duur is meestal die met de gouden wikkel van de C1000 (vorige week 2+1 gratis dus we hebben flink ingeslagen ).
Decafe En heel af en toe een cappucino. Oh en als er 1 in de buurt is...Vanille Late van de Starbucks!!!JUMJUMJUM!!
Ik heb een nespresso waar ik helemaal fan van ben! Het liefste met warme melk, suiker en als ik 't heel luxe maak caramelsiroop. Maar gewoon zwart is 't ook heerlijk! Senseo vind ik echt heel erg vies, als we bij mensen met een senseo zijn drink ik thee - mits die wel uit de waterkoker komt. Maar sinds ik zwanger ben ga ik al kokhalzen bij de geur van koffie dus ik denk dat ik eind November weer lekker ga genieten van koffie en de kleine meid in onze armen....
Thuis drink ik Senseo, op het werk thee want daar is de koffie niet te drinken. Maar het liefst drink ik een heerlijk bakkie cappuccino.
Meestal gewoon Senseo met 2 klontjes suiker en 2 cupjes melk. En dan ook nog Caffeinevrij anders slaap ik slecht. Maar ik drink heel weinig koffie hoor, ben meer een theedrinker en geen koffiedrinker. Cappuchino vind ik ook wel lekker.
Nespresso en dan de Lungo, die is niet zo heel sterk. We hadden altijd Senseo, maar mijn man vond dat ineens bocht.