Hier hetzelfde, alleen dan de Mura 3 Zelfs die uitstekende rubberen dingetjes op de banden, die afslijten als je ermee rijdt, zaten er nog op. Écht zo goed als nieuw dus. Buggyzit en maxi-cosi zaten er ook bij, ik ben er nog steeds ontzettend blij mee!
Hier ook heel veel koopjes: Mutsy kinderwagen van zus overgenomen Maxicosi 30 eu via mp zgan Wipstoel 5 eu via mp zgan Lodger shelter 10eu via mp zgan Mozeswiegje 25eu via mp zgan Kinderstoel bambino 8eu bij de kruidvat Ledikant en wiegdekentjes voor 5eu opruiming hema Heel veel merkkleertjes (noppies, name it, feetje) in de opruiming online. Box + kleed van ouders gekregen Badje + alle badspulletjes van zwager & schoonzus Verder ook al veel dingen met korting gekocht bij o.a. hema, prenatal, babydump etc.
ik koop eigenlijk alles 2ehands! heb alleen zijn eerste pakje nieuw gekocht omdat dat een nieuwe collectie van z8 was, rn ik persé dat pakje wilde! heb ik een kast vol merkkleding voor 50 en op zolder tot maat 80 voor 50 draagdoek voor 15 euro stokke tripptrapp met babyinzet voor 40 babykamer is van zn zus geweest, zij krijgt een nieuwe kamer. ik hou van de kringloop en rommelmarkt!
Bij ons is een keer per jaar altijd rommelmarkt bij de voetbalclub... Dan wordt in het hele dorp alles dat mensen over hebben buiten gezet en de voetbalvereniging haalt alles op en verkoopt dat dan. De opbrengst is dan voor de vereniging. Daarom is alles dan altijd super goedkoop. Zo hebben we onze box gekocht... Voor 2 euro! En gewoon een hele nette witte... Dat was wel geluk hebben!
Wauw, dat is zeker een koopje! Ik was ook heel blij met mijn kruik voor 1, op de rommelmarkt op Koningsdag Als je ziet wat mensen daar (ook tweedehands) nog voor vragen, was 1 ook spotgoedkoop, haha.
Een box inclusief matras en boxkleed voor 20 euro, een wipstoel voor 5 euro! Ik had een babykleding pakket gescoord alles bij elkaar, daar zitten 5 broekjes, 5 shirtjes, 5 rompers, 2 mutjes, een jasje en sokjes in, en al die kleren bij elkaar voor maar 5 euro.