Wat voor koopjes hebben jullie op de kop weten te tikken!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smashbox, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier hetzelfde, alleen dan de Mura 3 :D Zelfs die uitstekende rubberen dingetjes op de banden, die afslijten als je ermee rijdt, zaten er nog op. Écht zo goed als nieuw dus. Buggyzit en maxi-cosi zaten er ook bij, ik ben er nog steeds ontzettend blij mee!

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hier ook heel veel koopjes:
    Mutsy kinderwagen van zus overgenomen
    Maxicosi 30 eu via mp zgan
    Wipstoel 5 eu via mp zgan
    Lodger shelter 10eu via mp zgan
    Mozeswiegje 25eu via mp zgan
    Kinderstoel bambino 8eu bij de kruidvat
    Ledikant en wiegdekentjes voor 5eu opruiming hema
    Heel veel merkkleertjes (noppies, name it, feetje) in de opruiming online.
    Box + kleed van ouders gekregen
    Badje + alle badspulletjes van zwager & schoonzus

Verder ook al veel dingen met korting gekocht bij o.a. hema, prenatal, babydump etc.

3. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik koop eigenlijk alles 2ehands! heb alleen zijn eerste pakje nieuw gekocht omdat dat een nieuwe collectie van z8 was, rn ik persé dat pakje wilde!
    heb ik een kast vol merkkleding voor €50 en op zolder tot maat 80 voor €50
    draagdoek voor 15 euro
    stokke tripptrapp met babyinzet voor 40
    babykamer is van zn zus geweest, zij krijgt een nieuwe kamer.
    ik hou van de kringloop en rommelmarkt!

4. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Bij ons is een keer per jaar altijd rommelmarkt bij de voetbalclub... Dan wordt in het hele dorp alles dat mensen over hebben buiten gezet en de voetbalvereniging haalt alles op en verkoopt dat dan. De opbrengst is dan voor de vereniging. Daarom is alles dan altijd super goedkoop. Zo hebben we onze box gekocht... Voor 2 euro! En gewoon een hele nette witte... Dat was wel geluk hebben!

5. Wauw, dat is zeker een koopje!

Ik was ook heel blij met mijn kruik voor €1, op de rommelmarkt op Koningsdag :D Als je ziet wat mensen daar (ook tweedehands) nog voor vragen, was €1 ook spotgoedkoop, haha.

6. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Een box inclusief matras en boxkleed voor 20 euro, een wipstoel voor 5 euro! Ik had een babykleding pakket gescoord alles bij elkaar, daar zitten 5 broekjes, 5 shirtjes, 5 rompers, 2 mutjes, een jasje en sokjes in, en al die kleren bij elkaar voor maar 5 euro.

Deel Deze Pagina