Wat voor kraamcadeau gezin 3e meisje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yupgup, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Of een mooie badcape/handdoek/slabber etc. met de naam erop laten borduren, wordt ook vaak bewaard door de ouders.

Een zilveren bijtring

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Kinderbestek met naam!!!

3. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ze hebben persoonlijk kraampakket bij simplycolors misschien is dat iets?? Of ledikantlaken met naam?? Of voor het grote bed een dekbedovertrek met naam??

4. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Iets met de naam erop (want daar ben je best trots op en heb je hoogstwaarschijnlijk lang over nagedacht), is hier favoriet!

Verder een gepersonaliseerd voorleesboek of een boek met er voorin iets persoonlijks geschreven door jou.

Ik heb hier drie pampertaarten gehad en alle luiers weggegooid (dochter kreeg er uitslag van en wat een gedoe dat openmaken van die luiers). Verzorgingsproducten zijn wel oke, maar een kledingbon of een bon van prenatal vond ik persoonlijk fijner.

5. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik heb een geboorteklok gekregen bij de geboorte van mijn dochter! Daar was ik echt heel blij mee!!!
    Is een klok gemaakt naar aanleiding van het geboortekaartje!

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik heb een spaarpotje gekregen die geschilderd is naar haar geboortekaartje, ik vond het echt een supermooi kado. Ik kan zo niet zeggen van wie het afkwam maar als je dat wilt weten dat PB maar dan kan ik het zeker wel opzoeken.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij kregen van de opa van mijn man een schoentje gemaakt van het geboortekaartje. Erg bijzonder!

Verder heb ik hier vooral bonnen gevraagd: alle kleding van de oudste had ik bewaard, maar moet hier en daar wel aangevuld worden en toen kon ik van de bonnen kopen wat ik nodig had op het moment dat het nodig was :)

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Iets met de naam er op geven vind ik leuk.
    Ik zou zeker geen zwitsal oid geven. Mijn jongste is nu 8 maanden en ik heb nog zoveel van dat spul. Beetje jammer eigenlijk.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn jongste dochter heeft ook een muntenset gehad van Nijntje, heel origineel idd

10. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    iets met naam erop. ik ben ook pas bevallen van mn 3e dochter en vond dat erg leuk!! en ik vond het ook leuk om gewoon kleertjes te krijgen want je wilt toch niet dat dit kind alleen maar in de kleren van de andere 2 ligt.
    dit is een nieuw kindje dus ook weer leuk om nieuwe kleertjes aan te doen.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik vond het om die reden dus fijn om bonnen te krijgen en niet kleertjes in de smaak van een ander, (want als je dan ook nog zelf bij gaat kopen, heb je gewoon echt veel te veel kleertjes). We hebben wel wat kleertjes gehad voor Caitlyn van mensen die mijn smaak wel kennen, maar verder gelukkig veel bonnen, zodat ik zelf nieuwe dingen heb kunnen bijkopen :)

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Kleertjes hoeft ze écht niet meer te hebben, dat wil mijn vriendin ook niet. Ook lakentjes etc verzuipt ze in, dan kan de naam er wel opstaan, blij zal ze er niet mee zijn want ze kan er niks mee.

Ik twijfel nu wel weer over een Dooky, om daar de naam op te zetten... weet je gelijk wie er onder dat lapje ligt, haha. En dat dan in een mandje met wat producten en een cadeaubon.

Ik wil de dooky eigenlijk dan ook wel zelf maken, als ik toch de naam erop ga zetten. Iemand een idee waar die ringen te koop zijn?

Deel Deze Pagina