Mijn moeder gaat samenwonen, harstikke leuk Nu laten ze zich eerst als partner registreren. Mijn zus en ik zijn als getuige gevraagd en onze oudste dochter en van mijn moeders vriend zijn kleindochter als ringenmeisjes. Na de tijd gaan we met de familie wat eten. Lijkt toch wel op trouwen zo Nu willen we natuurlijk een cadeau geven. Maar we weten echt niet wat. Een naambord voor op hun huis leek ons leuk, maar daar was mijn moeder al mee bezig. Erop uit wordt ook al geregeld en de inboedel hebben ze ook al compleet, zelfs dubbel Wilde wat persoonlijks doen, maar ben ff inspiratieloos. Jullie een idee? Iets leuks en betaalbaars?
hoe is het contact met de andere kant van de familie? Iets van een fotoshoot/foto ofzo van de kleinkinderen samen? Of van de kinderen van beiden kanten? "erop uit wordt al geregeld" ? Bedoel je een leuk dagje weg, of een hotelletje? Soort huwelijksnacht idee ?
Mijn moeder had voor haar verjaardag nog een mooie foto in lijst gehad van ons (door een fotograaf) Een korte vakantie bedoelde ik met erop uit dat wordt geregeld door de andere kant Het moeilijke is, is dat ze ook niet echt hobby's hebben. Een avondje weg doen ze ook niet (ja op visite bij vrienden) ze zijn gewoon blij met weinig zeg maar.
Ik zag laatst een zelfgemaakt cadeautje van collega. Die had met een porselein stift (te koop in crea winkels) een mooie tekening en tekst gemaakt op een koffiekopje van de Action. Dan moet je dat nog 'afbakken' in de oven. Zag er heel leuk en profi uit! Misschien leuk om met je dochters iets van beker of servies te betekenen met een tekst erop, namen of allemaal hartjes etc.
EEn goed gevulde mand? Een uit eten bon? Een schilders doek met een boom erop en dan als bladeren geld? (Kregen wij, erg gaaf! Hij hangt nog in de kamer)
Grappig dat je de laatste noemt. Die heb ik nl van mijn moeder gekregen toen ik 30 werd zag er idd erg leuk uit. Uit eten bon is idd een goede optie. Weet dat ze dat leuk vinden. Heb mijn zus ook even gevraagd of zij al wat had bedacht. Eventueel kunnen we samen wat doen anders.
Een leuk ontbijtje voor na de "huwelijksnacht". De dag erna bezorgen in een leuke mand met allerlei lekkere broodjes, verse jus enzo....?
Eventueel aankleding voor het event? Het is niet een echt huwelijk, maar misschien toch leuk voor een boeket en corsage. Kregen we van mijn zus voor ons baliehuwelijk en dat maakte het toch echter. Een fotokalender met alle data van beide families gecombinbeerd er in. Speciale glazen laten graveren of zelf met zo'n marker als eerder genoemd markeren. Denk aan wijn/champagneglazen etc.