Wij zijn er gisteren achter gekomen dat we zwanger zijn van een tweeling. Nu zijn we aan het oriënteren voor een duowagen. (Later pas kopen) Alleen welke is aan te raden. De meeste duo wagens zijn geschikt voor een reiswieg en een buggy inzet maar dat zoek ik niet uiteraard. Nu zag ik op internet een wagen van phil & teds. Wie heeft die wagen en hoe bevalt die? Kunnen daar ook twee maxi cosi's op?
Ik heb zelf geen tweeling, maar de Bugaboo (donkey) en Easywalker hebben een kinderwagen voor een tweeling. Op de donkey kun je in ieder geval twee maxi-cosi's plaatsen.
Ik wil het liefst een wagen achter elkaar ipv naast elkaar. We wonen in een stad met veel smalle winkels en stoepjes vandaar. Kan nu met mn Maxi Cosi Mura 4 al veel winkels niet in omdat ie te breed is....
Hier een bugaboo donkey die is in twin uitvoering maar 74cm dus erg small voor een tweeling wagen! Dat is volgens mij 6 cm breder maar als abc zoom.
Wij hebben de ABC zoom en vind het een TOP wagen! Daar krijg je écht geen spijt van! Klein makkelijk en zeer snel op te vouwen en enorm veel mogelijkheden qua zitjes. Kunnen ook 2 maxi cosi's op. Ook erg makkelijk met sturen in de winkels.
Wij hadden de topmark toppi 2. Lijkt op de abc zoom maar is net iets goedkoper. Hele fijne wagen. Kon gewoon alle winkels in en met 1 hand te sturen.
De ABC zoom, iCandy peach duo, iCandy blossom duo, mima cobi duo. Dit zijn allemaal wagens achter elkaar en behalve de mima weet ik zeker ook te gebruiken met maxi cosi. De mima misschien ook wel hoor. Joolz krijgt deze maand geloof ik ook zo'n duowagen. Succes!
Nou dames we zijn eruit. Het wordt de ABC Zoom. Al dan niet tweedehands moeten we nog even kijken. Bedankt voor de tips!
Leuk nog een bijna tweeling mama! Wij gaan de graco kopen, ik denk niet dat die in nederland verkrijgbaar zijn btw
Gefeliciteerd ! Ik ga dr ook een aanschaffen en in mijn zoektocht... T is allemaal al duur zat. Kwam deze aanbieding tegen. Miss wat voor jou : ABC DESIGN Geschwisterwagen Zoom granit Kollektion 2014 | Unterwegs | Zwillingswagen & Geschwisterwagen
Hou er wel rekening mee dat een 'achter elkaar wagen' een veel grotere draaicirkel heeft dan een 'naast elkaar wagen' Ik zag laatst in een winkel iemand met de abc, hij ziet er aardig uit op het plaatje maar ik vond het in het echt dus wel een enorm gevaarte vergeleken met onze Urban jungle duo, okee die is wel 6cm breder (ja het scheelt echt maar zo weinig) maar voor mijn gevoel wel een stuk wendbaarder. Kan hem met 1 hand besturen, zelfs als de oudste even meerijdt op de voetenplank en hij past door elke deur. En veelvuldig op marktplaats te vinden want ze zijn haast niet kapot te krijgen. Hier in de buurt zijn heel veel tweelingen en eigenlijk niemand heeft een 'achter elkaar wagen', bijna allemaal urban jungle en hier en daar een easywalker of een donkey.
Shiiii**** ik wilde m dus zelf kopen. En voor de 329 was t dus nu een koopje.. Klik op de link.. aanbieding voorbij.... Balen...