Help! Regenkap Quinny Buzz Dreami

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angelic, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelic

Angelic Actief lid

13 apr 2008
    252
    0
    16
    Dag dames,

Misschien dat jullie mij kunnen helpen... Ik probeer de regenkap die bij de dreami van mijn Buzz hoort er overheen te krijgen. Maar hoe ik ook pas en meet ik krijg hem er niet overheen! Hebben jullie dit probleem ook gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?

Alle tips en adviezen zijn heel welkom!!

Groeten,

Angelic

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Geen ervaring met de Quinny maar wel met die vreselijke regenkap van de bugaboo....... Ik werd al nerveus als ik er aan dacht. Heb zooooo vaak staan kloten met dat ding en heb em er nooit goed opgekregen. Mijn oplossing was bij de prental een universele hoes halen voor buggy's. Kosten 4,50 en ik gooi em zo over mijn wagen heen. Voordeel is ook nog dat ie heel klein op te vouwen is en ik em zo in mijn luiertas mee neem.

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik heb ene quinny speedi, en da's volgens mij dezelfde dreami als de buzz. het was nogal een gepruts met die hoes, kan ik me herinneren, maar het paste wel! ik heb alles daarvan alweer op zolder liggen, dus kan het niet even demo-en voor je, maar het maakte wel uit welke kant je eerst in de hoes deed (voor of achter; bij de ene paste het wel, de andere niet).
    anders even mee terug naar de winkel, en het je uit laten leggen?
    sterkte! vervelend, he, als iets niet wil zoals het zou moeten.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben een Quinny Speedi en dus ook een dreami. Je moet eerst de achterkant eromheen doen, dan over de kap en dan verder naar voren om de hele bak heen. Het past allemaal precies en de eerste keren gaat het inderdaad erg lastig, maar het past wel precies!

5. Angelic

Angelic Actief lid

13 apr 2008
    252
    0
    16
    Bedankt Dames!

Ik laat vriendlief de hoes er dan wel even opzetten en dan laat ik em een week op rek staan! Hopelijk geeft het dan geen problemen als ik buiten met de kleine ben en het begint te regenen :D

Groetjes!

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gewoon een paar keer oefenen, net als het in en uitklappen ;). Dan komt het helemaal goed :)

7. Angelic

Angelic Actief lid

13 apr 2008
    252
    0
    16
    Het is gelukt!:D

Deel Deze Pagina