Wat voor lekkers bakken als cadeau visite?

Discussie in 'De lounge' gestart door Evi88, 1 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Wil je niet eens bij mij op visite komen? :rolleyes:;)

Zonnestralen, DastyQueen en mamabri vinden dit leuk.
  2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hahaha :D
    Als jij zorgt voor koffie :thumup:;)

Evi88 vindt dit leuk.
  3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

wat een leuk idee die ga ik onthouden (of tenminste, ik heb een printscreen gemaakt van je post want mijn geheugen is net een vergiet).

Prj vindt dit leuk.
  4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Net op google gezocht ziet er goddelijk lekker uit! hoe lang hou je zoiets lekker? kan je dat een dag van te voren al maken?

5. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Het is koek dus een dag of 2-3 zeker. Daarna wordt de onderkant wat zacht maar nog steeds lekker :D

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.892
    7.957
    113
    Ik heb ooit een keer een chocolade sinaasappel cake gemaakt voor vrienden waar ik bleef logeren. Ze vonden het zo lekker, dat ik nu echt niet meer met iets anders mag aankomen :roflmao:

Simba1992 en Evi88 vinden dit leuk.
  7. beccie

beccie Niet meer actief

ik vind het ook altijd iets lastigs om te krijgen.
    wij hadden eens vrienden die namen soms zelfs een grote eigen gebakte taart mee , als er bij ons iemand jarig was. maar dan had ik zelf al lang voor gebak gezorgd. en dan zat ik met zon grote taart vond het eigenlijk maar irritant haha.

ik zou dan maar iets kleins doen wat ze later eventueel nog kunnen eten, normaal gesproken als je ergens op visite gaat hebben ze zelf toch ook al iets geregeld voor het eten en bij de koffie neem ik aan.

8. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Als ik gewoon met vrienden heb afgesproken vind ik het alleen maar leuk als ze iets extra's toevoegen aan de lunch. Mijn schoonvader heeft een tijd zijn eigen taart meegenomen naar verjaardagen bij ons. Dat vond ik wel vervelend, ik koop al ruim in en dan hebben we gewoon echt te veel (beetje zonde) en hij bracht het dan ook alsof ons gebak niet goed genoeg was. Dat kwam wat onprettig over. Nou is mijn schoonvader ook een ongelooflijk (liefdevolle) lompe boer, dus ik erger me maar niet teveel, maar taart meenemen naar een feestje zou ik nooit doen.
    Maar lunch met vrienden, prima en heerlijk.

Evi88 vindt dit leuk.
  9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Onze vrienden wonen in Utrecht en als we bij elkaar op bezoek gaan, zijn ze/we er ook meestal rond lunchtijd.
    Meestal nemen we alleen een kleinigheidje voor de kinderen mee.

De laatste keer namen ze echter een Groninger koek mee en een pakje Drentse Knieperties.
    Dat heb ik niet diezelfde dag ook op tafel gezet. Had zelf al allerlei dingen in huis gehaald, waaronder diepvriessoesjes en andere lekkernijen. Ook voor de lunch had ik al gezorgd (soep en diverse heerlijk belegde broodjes en voor de kinderen broodjes knakworst).

Evi88 vindt dit leuk.
  10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nou fan ben ik de eerste. Ik hoef het niet. Hahaha.

Maar ts. Je kunt voor de lunch ook hartive muffins maken. Kun je met 1 recept verschillende smaken maken.

Heel zoet maar goddelijk is Rocky Road. Heel makelijk te maken ook.

Verder heb je al heel veel opties. Succes. Ik vind het een top idee.

Evi88 vindt dit leuk.
  11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat heb ik dus ook altijd..

En als ik het op tafel zet; denken ze dan nou dat armtierige mens heeft zelf niks gekocht.

En als ik hem niet op tafel zet; denken ze dan die vrouw houdt t lekker voor dr eigen.

Lastig vind ik het.

ElizaR en Manque vinden dit leuk.
  12. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Ik vind het allemaal niet zo lastig, wanneer het met vrienden is waarbij ik me op mijn gemak voel :) Als ik daar dan over zou twijfelen zou ik dat gewoon zeggen/vragen. Bij iemand die ik minder goed ken, zou ik ook geen eten meenemen.

13. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Ik vind het allemaal niet zo lastig, wanneer het met vrienden is waarbij ik me op mijn gemak voel :) Als ik daar dan over zou twijfelen zou ik dat gewoon zeggen/vragen. Bij iemand die ik minder goed ken, zou ik ook geen eten meenemen.

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou dat is hartstikke fijn :) veel plezier ;)

Evi88 vindt dit leuk.
  15. mamabri

mamabri Niet meer actief

arretjescake? niet moeilijk (zeggen ze, géén idee, ik maak hem vanavond voor het eerst) en héél lekker (als alles goed gaat tenminste :roflmao:)

16. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Haha ik ook!
    Zeker een super leuk idee @Prj

Prj vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina