hier ook een la met lekkere dingen zoals koeken chipjes nootjes kan er zelf wel afblijven dus heb eigenlijk altijd wel wat in huis
Hoi, ik heb nooit veel bijzonders in huis, (omdat ik er zelf niet van kan afblijven Maar ik heb altijd eierkoeken en soms stroopwafels en anders ook altijd ontbijtkoek. Maar als ik zelf ergens onverwachts binnenval, vind ik het ook heel normaal als ik alleen een bicuitje of alleen koffie krijg , hoor!
Ik zorg altijd dat ik een pak grote koeken in huis heb. Als je bladerdeeg in de diepvries hebt en appels op de fruitschaal kun je altijd snel appelflappen maken. appel met rozijntjes en wat kaneel in de bladerdeeg en hups in de oven....
Deze heb ik ook altijd in de vries. Heerlijk! En doordat ze in de vries liggen blijf je er zelf ook goed vanaf. Pim
Ik heb hier ook altijd wel koekjes oid in huis. Binnen een paar dagen eet m'n vriend wel alles op, maar dan haalt ie weer nieuwe. 't Is echt een snoepkont, ikke niet zo.(alleen een bepaalde periode vd maand )
ondanks een giga voorraad kast met een halve supermarkt erin verwerkt, zet ik nooit wat bij de koffie. waarom niet? dat deed ik in het verleden wel altijd, omdat ik dacht dat dat hoorde, maar 9 van de 10 keer kon ik datgene wat er bijgezet werd weer weggooien (cake-koek-minis etc) dat ik dat gewoon niet meer doe hoor. degene die hier binnenkomen en koffie krijgen weten hoe en wat, en geven zelf wel aan (laatst wel toevallig) of de koek voor bij de koffie op de bon was dan trek ik gewoon een pak koek of cake uit de kast maar anders niet hoor. wat wij wel weer doen, als de visie langer blijft dan een koppie koffie (dus blijven hangen) is een bord op tafel zetten met div. worst en kaas en wat gefrituurde snacks e.d. (weekenden)
ik heb niks in huis, als er onverwachts bezoek komt hebben ze pech gehad. maar iedereen kent mijn verleden (eetstoornis) dus niemand doet er moeilijk over. voor ik daarmee begon had ik altijd een zak stroopwafels in huis, niet echt origineel denk ik..
hahaha en ik denken dat ik de enige ben met die gedachte 8) heb ook altijd een paar pakken in huis voor het geval dat..en het is nog lekker ook
Wij ook! Sowieso voor onszelf, wij zijn echte snoepkonten. Maar wij krijgen ook vaak onverwachts bezoek, dus daarvoor is 't ook wel handig. En wij hebben ook altijd wel een paar pakken met toastjes en lekkere salades enzo in de (koel)kast staan, ook handig!
Meestal heb ik koek in huis. Het komt weleens voor dat het op is en dan bied ik gewoon een kopje thee met een chocolaatje aan.
Ik heb nooit wat in huis, want dan eet ik het zelf op Dus als er onverwachts visite komt dan krijgen ze niks bij de koffie, óf ik loop even snel naar het winkelcentrum als dat open is, ligt op 2 minuten afstand.
Hmmm, zelfs bij aangekondigd bezoek vergeten we nog wel eens om wat in huis te halen Dat komt doordat we zelf eigenlijk nooit iets bij de koffie nemen, dus het zit niet 'in ons systeem'. We hebben hooguit bij toeval lange vingers in huis ofzo, en anders is het echt jammer maar helaas; dan maar puur koffie
Wij hebben bijna altijd wel bladerdeeg in de vriezer liggen en appels op de fruitschaal dus een appelflap is zo gemaakt
wij nemen standaard twee pakken lekkere koeken (lees o.a. mergpijpjes lekkel) mee.. de ene eten we zelf op en de andere ligt in de kast voor het geval dat.
Ik heb ook altijd koekjes en chocola in huis, en een doosje tompoucen in de vriezer, voor als er hoog bezoek komt!
Vaak heb ik niet meer dan een plak ontbijtkoek om aan te bieden aan onverwacht bezoek. Ik haal geen andere koeken in huis, omdat ik ze toch op eet. Die Homemade cake heb ik soms nog wel eens, lijkt inderdaad net alsof je flink je best hebt gedaan, terwijl het een klusje van niets is. Maar ja, ook die redden het niet altijd tot onverwacht bezoek !
ik heb altijd allerlij soorten meel in huis ven de molen hier een dorp verder opik heb dan ook zo een boterkoek gemaakt