Ik heb altijd een heleboel cake en taart mixen op voorraad, maar mag dan ook erg graag lekkere dingen bakken . Wij nemen ook meestal iets zelfgemaakts mee naar de ouders en opa's en oma's. Zal hier echt niet voorkomen dat ik niks in huis heb bij de koffie
Ik lees al een paar keer over die Homemade cake, wat is dat dan, kant en klaar cake ofzo? Ik ga iig niks bakken ofzo als ik visite heb staat zo raar, mensen zitten dan lang te wachten in de woonkamer. Of je moet een openkeuken hebben. Ik heb altijd wel koekje in huis of chocola
Het ligt eraan wat we in huis hebben.Zelf bak ik vaak cake,muffins en koekjes.Dus het is vaak zoiets maar als ik voor mezelf iets mag kiezen dan ben ik erg blij met oreo-koekjes of een brownies....
homemade heeft verschillende soorten cakes waar je alleen water bij hoeft te voegen en dan mengen en dan kan die al in de oven. Maar ze hebben ook een paar soorten die in de magnetron kunnen! 10 minuten en je hebt een lekkere cake of kruidkoek. (daar kan je visite vast wel ff op wachten ) < Je moet wel al ff goed naar de verpakking kijken, want ze hebben ook producten waar je nog wel eieren enzo moet bijvoegen.
Wij hebben eigenlijk nooit wat in huis voor bij de koffie. Want voor die tijd zou ik het allang opgegeten hebben.