Ervaringen Jollein kabeldeken (ledikant)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kh82, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    #1 kh82, 8 dec 2013
    Laatst bewerkt: 8 dec 2013
    Bij de babydump is deze deken in de aanbieding:
    Jollein Deken Kabel Antraciet 100 x 150 cm | Dekens | Baby-Dump

Onze kleine meid slaapt nu altijd onder zo'n wafeldeken (lijkt op Kooka) van de Leenbakker. Nu wil ik een extra dekentje en ik vind deze erg gaaf.

Op zoek naar ervaringen lees ik dat dekentjes van Jollein na het wassen niet mooi blijven (pillen) en stug worden. Ik lees alleen nergens om welke Jollein dekentjes het dan gaat, weet iemand hoe deze blijft na het wassen?

Hij is ook 50% acryl, is deze dan inderdaad te warm/ ademt ie te weinig?

Ik lees graag ervaringen.

even iets heel anders; hoe slapen jullie kleintjes nu?
    Slaapzak (met/ zonder mouw?)/ lakentje, dekentje?

2. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Wij hebben die met teddy binnenkant zeg maar, en die komt helemaal als nieuw uit de wasmachine. Was m wel in een waszak, gewoon volgens voorschrift op het labeltje. Niks aan te zien dat ie gewassen is.

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Die heb ik ook! Erg fijne deken :)

Ik was de deken niet in een waszak en hij komt gewoon mooi en zacht de wasmachine uit.

4. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Ik heb ook de jollein kabeldeken. Gewassen en hij is net zo zacht en mooi eruit gekomen! Gewoon op 30graden, wel een nachtje in koud water laten liggen ervoor, mss heeft dat ook wel geholpen :).

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hier ook de kabeldeken en ook de andere van 100% katoen trouwens (is nu wat warmer). Al tig keer gewassen en niets veranderd. Ook is het niet te warm hoor. Moet wel zeggen dat de deken vrij dun is en goed ademt, maar voor de winter niet warm genoeg is.

6. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties.
    Heb de deken wel besteld, las iets over de nacht ervoor in water (alleen water?) dus ga dat proberen!

Deel Deze Pagina