Wat voor liefs heeft jou man/vrouw als laatst voor je gedaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hij is net toen ik de jongste naar bed bracht vers brood metde oudste gaan halen zodat we straks krakend vers brood bij het eten hebben :D

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hij heeft gisteren terwijl die vreselijk moe was de halve stad doorgereden om speciaal voor mij dat ene toetje te halen wat ze alleen daar hebben en meteen een flinke voorraad ingeslagen

Heeft een een flinke bestelling bij nextdirect gedaan omdat die wist dat ik er al zo lang over liep te twijfelen om het te doen

Heeft een supermooie luiertas van lief voor me gekocht omdat ik wat extra's verdiende

Stuurt me de hele dag door lieve appjes en zegt iedere keer zo trots op me te zijn, vooral het laatste vind ik nog de leukste van allemaal bij elkaar

3. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Mijn mop.. we hadden laatst een beetje ruzie en toen issie boos weg gegaan... en kwam ie terug met mooie bloemen voor me.

Hij komt voor het minste al ontbijt op bed brengen...

Masseert me wanneer ik me niet zo lekker voel...

soms laat ie lieve gedichtjes achter... of maakt ie iets moois.

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik dacht dat jij een shopaholic was, maar......;)

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Het allerlaatste gebeurde net... de kleine wil momenteel liever niet alleen gelaten worden dus groot verdriet in bed. Na 10 minuten troosten en langzaam weer in bed leggen tot we de kamer konden verlaten zei mijn man:

'Ik moet je toch een compliment geven. Je deed dat zo liefdevol met je hand op haar buikje... dat was echt mooi om te zien.'

Dan smelt je toch gewoon?

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Mijn man heeft eten gekookt vandaag nadat hij in de tuin aan het tegelen is geweest.

Liefs doris

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Is ook.. Want m'n winkelmandje bij next direct had ik al zo vaak gevuld dat die precies wist wat ik wou :D idem met de tas haha

8. Nosie

Nosie Lid

29 okt 2011
    35
    0
    6
    NULL
    NULL
    Manlief, niet echt romantisch geeft soms wel eens bloemen, haalt chocolade tijdens "de week"

Liefste van deze week...
    Toen ik hem belde opnemen en zeggen: "Dag liefde van mijn leven"

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Man heeft me de afgelopen weken elke dag laten uitslapen.
    Ben ook ziek, dus ik kan niet zo veel maar toch..

10. Ik had laatst een ontzettende kutdag, zat al boven in bed. Hij zou een beetje ijs voor me gaan halen beneden. Komt ie terug, met ijs in een schaaltje en een sterretje (die we nog over hadden van oud & nieuw) er in ;) Om me op te vrolijken.. Het werkte wel :D

De volgende avond ging ie weer een ijsje halen, ik zeg; 'Vanavond hoef ik er geen sterretje in hoor!', komt ie terug, heeft ie 'I ♥ You' in het ijs geschreven met een mes.. Zo lief!

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Met kerst was het toppunt! Ik was en ben knettergek op de laarzen van dubbary, had hij een paar voor me gekocht:D god! Ik kon hem wel bijna dood knuffelen:D

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    5 minuten geleden liep ik even de tuin in om te kijken wat hij eigenlijk aan het doen was.
    Staat hij met de krijtjes van zoontje echt mega groot op de tegels te schrijven: "Esther, ik hou van je"..........doet gewoon goed eventjes.

13. Nu ik erover nadenk, doet die lieve man van mij best veel leuke dingen met eten :D

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Pffff,ik zit diep na te denken maar er komt niets binnen..:):$

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hij had deze cupcake voor mij meegenomen, gewoon omdat hij aan mij dacht. :D

16. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar kun je zo'n man bestellen????

Afgelopen weekend heeft ie ons nieuwe bed in elkaar gezet.....na welgeteld een half jaar zeuren van mij.....

En verder kan ik nu echt even niks bedenken ;)

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mijn vriend is altijd optimistisch als ik in een dipje zit over onze kinderwens. Hij kocht een hele mooie parelhanger toen ik het eerste onderzoek in de MMM kreeg. Deze koester ik met heel mijn hart en neem ik altijd mee naar het ziekenhuis.

18. ACH

ACH Niet meer actief

Hij is zo lief!

Net stond hij mij op te wachten bij het zwembad!
    Nog geen 5 autominuutjes en zou gewoon met m'n mams terugrijden maar daar stond manlief dus!

Hij blijft mij nog altijd verassen!

19. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik kan echt niks bedenken!

20. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Wat een lieverds allemaal! De mijne kan ook een schat zijn, hoor.:D

Gisteren heb ik alvast een vervroegd verjaardagscadeautje gehad. Een abonnement op knuffelzwemmen met ons kleintje.
    'Die krijg je nu alvast, dan mag je eerder meedoen en hoef je niet op de wachtlijst. Ik weet namelijk hoe leuk je het vind om samen met Harley te gaan zwemmen. Geniet maar lekker van die quality-time met haar.'

Oh, en een paar dagen geleden heeft ie niet alleen mijn lievelingschocolade gekocht, maar zelfs ook aan gedacht om die in de koelkast te leggen. precies zoals ik hem hebben wil.

Hij heeft het even later wel voor de helft mee opgevreten, dat dan weer wel...;):D

Deel Deze Pagina