Hallo allemaal, Ik wil graag iets trakteren voordat ik met verlof ga, maar ik ben zo inspiratieloos... Ik dacht eerst: zal ik leuk allemaal blauwe eetbare dingetjes kopen? Maar zoveel blauw is er niet echt. Een collega had laatst al negerzoenen met muisjes op de bovenkant, dus dat valt ook al af. Iemand nog leuke ideeën? Groetjes!
Op zich kun je veel met muisjes zelf maken. Wat het hier altijd goed doet is een rolo met muisjes er op. Iets verwarmen met een aansteker, zodat het bovenste laagje iets snelt en dan in de muisjes dippen. Erg lekker en leuk. Zo kun je ook gewoon simpel cakejes doen met muisjes een vlaggetje op tot na mijn verlof, iets in die trant. En gelijk leuk te trakteren met de koffie pauze . Denk dat op pinterest wel veel leuke ideetjes staan.
Ik heb een taart gemaakt van fondant met daarop een baby'tje. Ben je wel veel tijd aan kwijt maar het is een hobby van mij. Kreeg wel last van mijn bekken door het lange staan in de keuken.
Ik heb bij de hema van die kleine tompoucjes besteld met een foto van mij en mn dikke buik erop en tekst dat ze me aan einde van het jaar weer zien
Voor mijn babyshower hadden ze lange vingers aan de uiteinden bedekt met glazuur en muisjes. En kleine slagroomsoesjes met muisjes, cake met muisjes en chocolade met muisjes. Eigenlijk is alles met muisjes lekker en het ziet er leuk uit.
Je kunt blauwe kleurstof kopen en dat door glazuur doen. Soesje erin dopen en je hebt soesjes met een mooi blauw laagje aan de bovenkant. Eigenlijk kun je zo van alles glazuren: cakejes, lekkere koekjes enz.