"Oude" kinderwagen of een nieuwe?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Done, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben benieuwd wat jullie doen!

Ik heb na een buggy gekocht te hebben mijn kinderwagen op zolder gezet voor een eventuele 2de kindje.

Doen jullie dat ook of kopen jullie een nieuwe.hebben jullie een nieuwe gekocht?

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb ook mijne bewaard,voor een tweede.

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij bewaren hem denk ik ook. gebruiken hem nu nog voor de 2e, maar ik zou graag over een paar jaar een 3e kindje willen. vind het een lastig besluit, nu levert de wagen op marktplaats natuurlijk veel meer op dan tegen die tijd, en misschien zijn er dan wel veel mooiere wagens! maar misschien komt het tegen die tijd financieel wel beter uit dat ik m'n wagen nog bewaard heb, blijven dure krengen! en je gaat toch weer vrij vlot over op een buggy denk ik!
    als je hem op zolder zet, zou ik wel zorgen dat je je wagen echt compleet hebt. want wie zegt dat tegen de tijd dat je hem weer nodig bent, alles nog verkrijgbaar is

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hier was die voor de eerste al tweedehands. Als er ooit een 2e kindje komt, denk ik dat ik een andere tweedehandse ga kopen

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Gewoon de oude. Vind het superzonde om dubbel geld uit te geven en ik ben zeer tevreden over deze wagen. Zelfs een derde (als die er komt) komt er in te liggen.
    Ik hoor wel eens dat sommigen alles na de eerste weg doen en alles nieuw kopen voor de tweede. Dat snap ik nooit. Het is al duur zat en van dat geld kan je heel veel leuke andere dingen doen.

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik ga de gewoon de oude gebruiken. We hebben de bugaboo en het is een heerlijke wagen.
    En het is zonde om een nieuwe te kopen terwijl deze nog helemaal goed is.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Ik heb weer een andere wagen gekocht. De eerste wagen vond ik achteraf gezien toch iets te zwaar. En hij bleek maar nét in de auto te passen. Toen heb ik een bugaboo erbij gekocht. Later beide wagens verkocht en toen ik zwanger was van Thijmen weer een bugaboo gekocht. Bljiven toch de fijnste wagens, vind ik. Lang leve de kortingsdagen bij de Prenatal!

8. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik weet het eigenlijk nog niet. Het blijft toch een onding. En voorlopig wil ik toch nog geen 2e kindje. Misschien verkoop ik hem wel en koop ik tegen de tijd dat ik een 2e kindje krijg wel een andere. Misschien ook wel 2e hands.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik zou wel een nieuwe willen maar vind het zonde geld, we hebben toen der tijd bewust een zwarte gekocht omdat het voor een tweede kindje tenminste ook kon, zou zonde zijn als ik hem nu niet zou gebruiken

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier bewaren we de kinderwagen voor een eventuele tweede.
    Ik heb een Bugaboo Cameleon, dus ik kan altijd nog een andere kleur aanvullende bekleding erbij kopen. Is het toch nog een beetje nieuw.

Deel Deze Pagina