Wat voor luiertas hebben jullie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mazz, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Heb er 1tje in de aanbieding bij de aldi gekocht en heb hem alleen de 1ste 4 maanden gebruikt.
    Gebruik nu mijn gewone tas en doe daar alles in.
    Luiertjes in plastic zakjes en een hydrofiele luier met daarin opgerold schone kleertjes en een navulverpakking doekjes van de kruidvat.
    Meer heb je niet nodig vindt ik.

2. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    Ik ben uiteindelijk ook gevallen voor een mooie luiertas :p. Heb geprobeerd mezelf te overtuigen dat het niet nodig was en zonde van het geld enzo :D maar t werkte niet. Heb er uiteindelijk zelfs eentje besteld in Amerika van Fleurville (via Amazon), maar dat komt omdat ik dan weer een tik heb voor milieuvriendelijk en omdat ik me altijd zorgen maak om schadelijke stoffen zoals PVC enzo.

Ik heb m best lang gebruikt (ook omdat ik m zo leuk vond denk ik).

3. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Ik heb net voor de tweede keer een ju ju be gekocht...
    www.van0tot24maanden.nl
    Daarnaast heb ik ook een tas van kipling gehad, maar de ju ju be blijft voor mij de beste... al die vakjes en dat extra tasje dat erbij zit... helemaal geweldig... kost wat, heb je ook wat...

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik heb een luiertas van Belle Beau, hele fijne tas van goede kwaliteit.
    Helaas wel 270 euro, maar heel fijn ;)

Deze is het, alleen is de blauwe kleur bij mij zandkleur

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik krijg over een paar weken de Quinny speedi tas thuis bezorgd..

6. mbol

mbol Actief lid

15 nov 2008
    120
    0
    0
    Oss
    #46 mbol, 10 jun 2009
    Laatst bewerkt: 10 jun 2009
    Ik krijg de luiertas kado van mijn schoonmoeder. Ik krijg er een van Kipling.
    Als ik hem niet had gekregen dan was ik waarschijnlijk voor die van de Hema gegaan.
    In ieder geval iets unisex zodat mijn man er ook mee over straat kan ;)

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb van mijn mannetje een oililly tas gekregen.
    Het is niet echt een verzorgingstas maar ik hoef er alleen een verzorgingsmat voor bij te kopen.
    Verder ga ik bv geven en heb ik een kolftas van avent die ik meeneem als ik moet werken.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik had eerst een luiertas van de kruidvat, maar deze was echt superonhandig, omdat het 1 groot vak is. Dus als je de speen moet hebben, moest je de hele tas doorzoeken.

Heb nu de hema tas en vind deze echt erg goed.

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Een rose tas van Room Seven :D

10. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heb een luiertas van Ju-Je-Be.
    Erg ruim, veel vakken en zelf een speciaal moedervak waardoor je ook je eigen spulletjes makkelijk mee kan nemen.
    Ben er erg blij mee!

11. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Wij hebben een legergroene met aquablauwe tas van little company. Vond hem erg leuk. Past ook bij de kinderwagen, die is ook zo blauw.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb bij de Hema de luiertas gekocht. Genoeg ruimte en er zat ook een verschoningsmatje in. Ik ga er achter komen of hij echt goed is als ik hem ga gebruiken natuurlijk hahaha!!!

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik heb de luiertas van oioi met giraffeprint! Heb die laatste gewonnen bij het blad ouders van nu!

Ben er helemaal blij mee hij lijkt me erg handig, praktisch en stevig. We kiezen er wel een kinderwagen bij die er bij past haha Dit is hem.

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb laatst een tas van Oilily gekocht. Het is niet een speciaal luiertas, maar ik ga 'm wel als luiertas gebruiken. Hij is echt ideaal!

15. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    in schotland bij de boots (vergelijkbaar met etos) krijg je als je lid word van de boots babyclub een gratis luiertas bij aankoop van een pak pampers. die voucher kreeg ik in het ziekenhuis in mijn bountybag (zon gratis kraamdoos), dus had voor 4 pond een pak pampers en deze tas

http://www.boots.com/wcsstore/cmsassets//Boots/Library/Icon/Microsites/Parenting%20Club/Landing%20Page/Headers/Header%202/9094PC_02.jpg

hij ziet er in het echt wel minder goedkoop uit dan op het plaatje, dat moet ik wel even zeggen. vind m echt super handig!

de kleuren zijn precies dezelfde als van de quinny die we hebben, dus net of ze bij elkaar horen.

en omdat ik lid was van die baby club, kreeg ik ook nog kortingen op luiers ed, en meer gratis spul.

god ik mis de boots..

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    De Boots rulez! Wou dat ze die hier hadden....

18. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
  19. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant

heb t pasje nog steeds in mijn portemonnee, blijf hopen dat ik er snel een in nederland zie..

20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ach meid, ik vrees dat dat niet gaat gebeuren... Ze hebben hier namelijk wel gezeten, in de Kalverstraat sowieso en volgens mij ook in Utrecht en andere grote steden, maar zijn toen overgenomen door Etos in Nederland, die wel een deel van het assortiment hebben overgenomen maar slechts heeeeel weinig. Snik....

Zit er niks anders op dan regelmatig naar de UK te gaan! :)

Deel Deze Pagina