Wat voor "manie" heeft jouw kind nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DeeLighT, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Zwembandjes. Mijn zoontje heeft laatst de halve middag met vleugeltjes om zijn armen gelopen in huis. Ik had de zwemtas laten staan :D. Vanmorgen had ik de tas klaargezet, was weer tijd om te zwemmen. Witheet was ie dat hij de bandjes terug moest doen in de tas.
    Verder is ie bezeten van glijbanen, trappen, en alles wat maar enigszins 'klimbaar' is. Dus wederom zo'n fase dat ik hem constant overal van af moet plukken en hem gewoon echt geen seconde alleen kan laten.
    En verder blijft zijn boekenmanie bestaan. Kan ie ook echt wel een hele middag mee zitten en dan heeft ie echt de grootste verhalen. Vraag me nog steeds af in welke taal hij spreekt... ;)

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    SCHOONMAKEN!!!:( (en nee, ik hou er niet van, krijg vaak zat te horen van manlief dat ik het vaker moet doen:))
    Wel goedkoop speelgoed, schuursponsjes en van die doekjes van 10 voor 1euro:D vooral in bad erg leuk! de onderste 50cm van de muur word niet vies zo:D
    stofzuiger, swiffer en afwaskwast zijn ook erg populair nu:D

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

mijn zoon is al heeeeel lang in de ban van zijn oudste zus. het is amma voor en amma na. en owee, als amma een dagje bij d'r vader is en dus niet in haar bed ligt als hij wakker wordt en gaat kijken, of op school zit.

verder moet overal alles innnn.

en overal moet dag tegen gezegd worden. variérend van een persoon die weggaat tot de fles melk die in de koelkast gaat ohet bed wat boven blijft als hij wakker is en naar benden gaat.daaa...tititditeer. gaat het overal.zoooow schattig. (wat betekend daag...tot de volgende keer)

4. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    hier een heleboel manies haha hij is al heel erg lang van trekkers... trrrtrrr volgens hem. hij mist er ook geen eens als we onderweg zijn. en momenteel is het de hele dag TOTO, zandkasteel vind hij prachtig, dit heeft hij ook gehad met brum ( walgelijk vind ik zelf) en teletubies. nu gelukkig zandkasteel dat vind mama ook nog wel leuk.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    leuk allemaal hoor!:)

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Muziek, snoeren en plinten.
    ;)

7. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Moters!!!! HE-LE-MAAL gek is hij ervan, papa heeft ook een moter vandaar waarschijnlijk.
    Nu is alles met 2 wielen een moooooottttteeeeerrrrrrrr. Zelfs bejaarden op een scootmobiel hebben een moter..

8. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    :D
    Hier zijn de scootmobiels brommers.

Leuk om te lezen allemaal! De meeste manies die hier voorbijkomen, hebben we hier ook gehad.

Deel Deze Pagina