Lieve meiden! Ik heb gister een krantje gekregen van GARDO en daar staan 2 redelijk goedkope kinderwagens in. Beide 299,- het ene merk is de quinny speedi sx, en de ander X adventure. Het enige verschil is dat er bij de X adventure een autostoeltje zit. Ik kan echt niet kiezen en heb er naar mijn mening te weinig verstand van. (oja de actie is geldig tot 25 september.) Kunnen jullie me alsjeblieft helpen?!?
Kijk nog even in de folder... als er geen dreami bij zit... is het nog niet echt goedkoop! Een dreami is die bak waar je baby in ligt (kijk anders even in mijn album!) Bij de wehkamp is die quinny dan nog goedkoper!
Ok een bak waar ie in ligt begrijp ik Zal ff citeren wat er bij zit: Quinny * reiswieg * wandelinzet * kap * mand * overtrek * zwenkwiel X adventure * reiswieg * wandelinzet * mand * overtrek * zwenkwielen * regenzeil * voetenzak * autostoel
jep dan zit ie er gewoon bij!!! Dan is het idd niet duur! Dan zou ik toch kiezen welke jij het lekkerst vindt rijden en praktisch is voor jouw. De X adventure heb je ietsie meer (lees eigenlijk best wel veel meer) waar voor je geld. Oh jah, bij de quinny zit ook een regenhoes en een muggennetje hoor, hebben ze het er alleen niet bij gezet.
Welke kinderwagen heb jij? Ik las net bij een ander topic van Fredje8 die ook niet wist welke wagen zij zou moeten nemen. Dat de meeste 3wiel kindewagens snel omvallen behalve de quinny? weet jij daar wat van?
Ik heb ook de quinny speedy sx 2006, in het deep red... heerlijke wagen!! 299,- euro is echt een koopje!!! Een 3 wieler valt niet snel om hoor.. tenzij je schuin een toprand af gaat of zo... Maar je houd dan toch je wagen vast, dus lijkt me niet dat hij dan echt zou kantelen.. Ik heb het iig zelf nog niet meegemaakt! Wel kan hij kantelen als je een zware verzorgingstas aan je duwstang hangt.. maar die kan je ook onder in het mandje leggen.
Ik heb gekeken op de site van gardo (vond het een hele goeie aanbieding!), maar denk dat het om een model 2005 gaat. We zijn zelf ook al een tijdje op zoek naar een quinny geweest en hebben alle kleuren van 2006 wel gezien maar daar zat deze niet bij. (als ik me niet sterk vergis!) We hebben gehoord en gelezen op internet bij revieuws over quinny speedi sx 2005 dat de rugleuning niet helmaal okay zou zijn, ik geloof dat hij niet goed genoeg recht op kan maar dat weet ik niet meer zeker ik weet wel dat er iets niet goed was met model 2005 en dat hebben ze aangepast bij model 2006. Ik zou het even goed navragen want naar mijn idee is het sonde om model 2005 te bestellen. Wij zelf hebben de quinny 2006 besteld bij Fokkido trade in zwolle, we wilden graag een topline kleur en die bieden hun aan voor zeer scherpe prijzen en de verzendkosten komen maar op 7,50 euro. De andere kleuren zijn ook goedkoper dan waar dat wij het tot op heden hebben kunnen vinden. www.fokkido.nl Succes ermee! Inkie
Hoe zit het met het verschil in kinderwagenbak? Is die van de adventure niet groter? Zodat ze er langer in kunnen liggen.
Hoi Marjanne, Laat je niet teveel beinvloeden door de lage aanbiedingsprijzen! Het gaat dan bijna altijd om een verouderd model. Dus bijvoorbeeld die van 2005 in plaats van 2006. Ik zelf heb een Quinny Buzz besteld. Zou voor de Speedi gaan als ik jou was. Die hebben een veel makkelijker (klik)systeem om te wisselen tussen reiswieg, wandelinzet en Maxi Cosi op het onderstel van de wagen. Je hoeft dus niet te kloten met een andere adapter. Maar let op: dan moet je autostoeltje dus wel van het merk Maxi Cosi zijn. Vaak krijg je als lokkertje ergens een gratis autostoeltje bij. Wij hebben gevraagd of de waarde van dat gratis autostoeltje gebruikt mocht worden als korting op de aanschaf van een Maxi Cosi en dat kon! (Babydump) Succes! Groetjes MINI
Ik zou persoonlijk voor een quiny kiezen, ik krijg nu de 5de en heb nog steeds mijn quinny van de 3e, quinny freestyle is dat, zo'n fijne goeie dtevige wagen echt! heb van de oudste 2 ook quinny's gehad.
Ik ga zo ff in de winkel kijken, maar ben errug blij dat ik deze topic heb geopend. Helpt me onwijs! Heb nu een beetje beter idee waar ik op moet letten, zal zeker vragen of de quinny van 2005 is. Ik laat het nog wel ff weten!
maar als het model van 2005 is betekent niet dat ie niet goed is hoor..of wil je een modewagen? want als je nu een koopt tegen de tijd dat je bevallenbent is er vast alwer een nieuwer model zo blijf je bezig natuurlijk..een goei wagen voor een goeie prijs is gewoon een goeie deal 2005of 2006...
klopt, alleen de 2005 serie kan de ruggensteun van de wandelwagen-inzet minder recht omhoog.. Maar volgens mij scheelt dat niet zo heel veel! en idd voor die prijs.. zou ik het ook niet laten!!
Heb zelf ook gekozen tussen deze twee merken. Vond zelf de Quinny net wat degelijker dan de X-adventure en ik vond hem ook mooier. Bij de X-adventure krijg je er idd wel een autstoeltje dus is hierdoor wel wat goedkoper dan de Quinny. Heb gisteren m'n kinderwagen opgehaald. Ben helemaal gelukkig, hij is echt gaaf. Een nadeel je krijgt er alleen een fleecedekentje bij en dat lijkt mij voor de wintermaanden wat te koud dus koop er toch maar een dekbedje bij. Silly
Heb gister gekeken en de Quinny is inderdaad van 2005. Het enige verschil is dat de rugleuning minder rechtop kan. Heb gevraagd hoeveel dat uitmaakt. Ze vertelde alleen als je kleintje net kan zitten en nog niet zoveel billen heeft. Vind het wel heel moeilijk, want de Quinny is wel gemakkelijker met het wisselen van maxicosi en reiswieg... Ga van de week maar eens kijken met m'n moeder...
tja ik zou gaan voor de quiny.... reden? steviger, makkelijker inte klappen... quiny kiept minder snel om dan de xadventure... En tja de maxicosie zit er dan niet bij. aar in tilburg hebben ze maxicosies in de aanbieding voor 100 euro zonder voetenzak en die voeten zak is dan ook weer voor de hekft, of een bruine voor 130 euromet voetenzak! dat zowiezo al! En dan bestaat er nog de babyrelax en die ost bij de superstore 79 euro! toevallig ben ik er afgelopen week geweest en had ik bijna de maxicosi al gekocht, die zwart met grijze met die gele afdruk inn de binnekant! suc6 met kiezen!