Hallo, Wij hebben een dochter van 1,5 jaar en zijn bezig voor een tweede. Nu zaten we een beetje te kijken wat nou handig is, als de tweede er eenmaal is. We twijfelen over een buggy waarbij twee kinderen vóór- of naast elkaar kunnen zitten. Wie heeft er ervaring met één van beide en daarbij tips of suggesties? Groetjes, Linda
Mijn ervaring is dat achter elkaar prettiger is,naast elkaar lijkt me ook lastig door deuropeningen heen
mijn tweede was 15 maand toen de derde kwam en ik heb een buggy naast elkaar gehad, en die paste door alle deuropeningen!!!! en bij zo goed als alle supermarkten heb je een brede kassa voor rolstoelen enzo waar ik makkelik doorheen kon, ik vnd het zo supergezelig dat die twee naast elkaar konden zitten keutelen en kijken, ik vond deze ook makkelijker stuurbaar dan de buggy achter elkaar van mijn vriendin maar dat kan aan mij liggen
Hier zitten ze ook naast elkaar. De wagen is maar 3 cm breder dan de eenpersoons quinny die ik daarvoor had. Hij rijdt geweldig dankzij het zwenkwiel. Bovendien hebben ze het erg gezellig zo. Ik vond de wagens waar ze achter elkaar zitten niet fijn duwen.
Ik heb gekozen voor achter elkaar. Ik kom graag bij het kruidvat en daar kunnen ze heel kundig de paden smal maken. Als ik een bug naast elkaar zou nemen, dan denk ik dat ik veel winkels niet eens meer in wil! Daarnaast wil ik juist dat de beeb lekker kan pitten terwijl as er gewoon voor zit!