dubbele buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door linnepin, 2 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat moeten we nemen? Een buggy naast elkaar of achter elkaar?

1. naast elkaar

2. achter elkaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hallo,
    Wij hebben een dochter van 1,5 jaar en zijn bezig voor een tweede. Nu zaten we een beetje te kijken wat nou handig is, als de tweede er eenmaal is. We twijfelen over een buggy waarbij twee kinderen vóór- of naast elkaar kunnen zitten.
    Wie heeft er ervaring met één van beide en daarbij tips of suggesties?
    Groetjes,
    Linda

2. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Mijn ervaring is dat achter elkaar prettiger is,naast elkaar lijkt me ook lastig door deuropeningen heen

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    mijn tweede was 15 maand toen de derde kwam en ik heb een buggy naast elkaar gehad, en die paste door alle deuropeningen!!!! en bij zo goed als alle supermarkten heb je een brede kassa voor rolstoelen enzo waar ik makkelik doorheen kon, ik vnd het zo supergezelig dat die twee naast elkaar konden zitten keutelen en kijken, ik vond deze ook makkelijker stuurbaar dan de buggy achter elkaar van mijn vriendin maar dat kan aan mij liggen

4. Marije

Marije Actief lid

17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Hier zitten ze ook naast elkaar. De wagen is maar 3 cm breder dan de eenpersoons quinny die ik daarvoor had. Hij rijdt geweldig dankzij het zwenkwiel. Bovendien hebben ze het erg gezellig zo. Ik vond de wagens waar ze achter elkaar zitten niet fijn duwen.

5. Niet meer actief

Ik heb gekozen voor achter elkaar. Ik kom graag bij het kruidvat en daar kunnen ze heel kundig de paden smal maken. Als ik een bug naast elkaar zou nemen, dan denk ik dat ik veel winkels niet eens meer in wil!

Daarnaast wil ik juist dat de beeb lekker kan pitten terwijl as er gewoon voor zit!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja hier ook de duowagen achter elkaar!

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Linda,
    Misschien kan je het tegen die tijd wel af met een plankje achter de kinderwagen!

Deel Deze Pagina