wat voor matras??????

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door emmie, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

wij zijn bezig met een nieuwe kamer voor ons zoontje, we hebben al een nieuw bed gekocht enzo, alleen het matras nog...........zooooooooooveel soorten, de 1 zegt dit de andere dat?????? wat hebben jullie?? -->> polyether, pocketvering??????? steving matras of juist weer zacht????

moeilijk moeilijk!! haha

liefs Emmie

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ligt aan je lattenbodem. Daar zul je je matras aan moeten aanpassen, in een zaak zullen ze je daar in moeten en kunnen adviseren

3. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    ons is in een matrassen zaak verteld dat alle matrassen wel goed zijn, maar een pocketvering (duurdere) zou meegaan tot de studententijd, dus wij gaan daar voor, zijn we er voor een hele tijd vanaf anders koop je dubbel denk ik een polyether zou ongeveer 10 jaar meegaan werd ons verteld daar

liefs en succes ermee

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb laatst van een leverancier van matrassen gehoord dat een matras maar ongeveer 3jaar meegaat welke soort je ook hebt.
    ik hoop voor je dat het een verkooppraatje is want anders ben je alsnog duur uit.
    wij hebben voor alyssa een polyether matras en die ligt best stevig maar ze kan er niet tot haar studententijd op blijven liggen, maar dat hoeft ook niet.

liefs doris

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wij hebben recentelijk een nieuw matras gekocht voor ons dochtertje van 2. Ik heb me in 2 verschillende winkels goed laten voorlichten en uiteindelijk is het een pocketvering geworden (waar ze volgens de verkoopster minimaal 10 jaar mee zou kunnen doen). We hebben hem gekocht bij Beter Bed voor 99 euro (was een aanbieding). Er zit 5 jaar garantie op.

Een polyether matras is overigens ook prima hoor, het hangt ook maar net van je wensen af. Omdat onze dochter makkelijk zweet, hebben wij bijv. extra gelet op een goede vochtregulatie en een optimale ventilatie.

Als je voor een pocketvering kiest, moet je er wel even op letten dat ze je geen pocketvering met zones aansmeren. (Er zijn 5 en 7-zone matrassen.) Dat is momenteel echt een trent, maar voor een kind helemaal niet nodig. Elke zone is afgestemd op een specifiek lichaamsonderdeel om zo een betere ondersteuning voor het lichaam te bieden. Maar een kind ligt bijvoorbeeld met zijn heupen op de plek van de schouderzone. ;)

Verder vond ik het ook wel een prettig idee om een matras te nemen met een afritsbare hoes. Deze kan gewoon in de wasmachine. (Al raadde de verkoopster mij aan om dit niet te vaak te doen. ;) )

Succes met je keuze!

6. emmie

emmie Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties!!! :)
    ik ga me er nog ff in verdiepen!

7. christina

christina Niet meer actief

in ieder geval een matras met een afritsbare tijk, handig voor als ze eens het bed onderspuggen ed, dan kun je de tijk wassen in de wasmachine.

Deel Deze Pagina