Welke buggy om goed mee te wandelen? Hoeft NIET mee op de fiets.

Discussie in 'Verzorging' gestart door shampoo, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Wij hebben op dit moment onze dochter nog in de wandelwagen van de Maxi Cosi Mura. Een heel fijne wandelwagen, maar hij neemt zoveel ruimte in als we hem in de kofferbak doen. Onze andere spullen kunnen er haast niet meer bij. Nu zijn we op zoek naar een buggy zodat we wat meer ruimte over houden als we weg gaan met de auto. We zoeken er één waar je goed mee kunt wandelen (grotere wielen, stabiel....) Iemand een tip?

Alvast bedankt!

Groetjes shampoo

2. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Tis wel een wat duurdere en luxe buggy, maar wij hebben de maclaren techno XT en zijn hier heel tevreden mee! Het is een stevige goede buggy.

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

wij hebben de bugaboo bee....ik ben er helemaal happy mee..vind het een geweldi gding en lekker klein en makkelijk op te vouwen.

4. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Hier ook de Mac Laren Techno XT. Rijd heel comfortabel, kindje kan er in liggen en hij kan evt. mee op de fiets. Hier past ie goed in de achterbak van mijn corsaatje. Ik heb ook de MC Mura en om precies dezelfde reden heb ik een goede buggy gekocht.

5. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hier een Maclaren quest. Super tevreden, en aan alle verhalen te horen niet stuk te krijgen:)

Deel Deze Pagina