Ik heb een zwart/antraciet bugaboo , bewust gekozen omdat ik dat een mooie combinatie vind nu was ik toch aan het twijfelen of ik n lekker kleurtje erbij zou doen maar zo'n set kost 109 euro .. Toen kwam ik tot de ontdekking dat bugaboo tegenwoordig een webshop heeft hier kan je dus bijna alle onderdelen bestellen om je bugje te pimpen of op te knappen heb nu n wiegdekje besteld voor 29euro scheelt dus weer 80 euro Jammer dat de kap niet los te bestellen is Maar ook waneer er een onderdeel van je wagen mist of kapot is kan je die daar bestellen en zie je dat de prijzen die mensen vragen op MP voor bijv de kapbaleinen veel lager is dus voor iwe nog iets nodig heeft ... https://webshop.bugaboo.com/navigatie.aspx?bookmark=true dat wou ik even met jullie delen
tnx, zal eens kijken! Goede tip! Fijne wagens, vindje niet? Wij hebben zo'n special edtition white, omda tmijn man deze zooooo mooi vond. Wel een nadeel vind ik het boodschappenmandje onderaan, een zak kattenbrokjes is lastig erin te stoppen. Maar wel een lange reiswieg, wij hebben een 'groot formaat zoon', dus die kan er nu nog in, in een andere had dat niet gekund!
Oeps, ik zie da tje nog in afwachting bent van je kleine meid, dus je zal de Bugaboo nog in gebruik gaan nemen strkas. Nou, veel rijplezier! Maar eerst een heel goede bevalling toegewenst!
jah dit is mn derde bugaboo had nu gekozen voor een maxi cosi mura omdat ik die kon overnemen van een vriendin maar kon het toch niet wennen dus toch voor n bugje gegaan heb nu op de gecko na alle modellen gehad T is idd lastig om iets in de mand te stoppen maar als je kindje straks in de wandelwagen zit gaat t vele malen makkelijker hoor
haha! Mooi dat het dan gemakkelijker gaat! Je krijgt dan zeker wel een voorkeursbehandeling bij het bedrijf... Geintje, hoor! Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt!
Is idd makkelijk dat je er alles los kan bestellen. Maar de prijzen zijn verder toch hetzelfde als in de winkel?
jaaah kreeg dik betaald door bugaboo als ik dit bericht zou plaatsen haha nee hoor dank je wel ik hoop t ook hahah liever nu dan morgen