onze kleine meid heeft zins vandaag een pavlik harnas voor haar heupen en ze is heel boos/verdietig, zo zielig. maar nu heb ik de babybjorn active uit de kast gehaald en ze vind het heel fijn om hier in ze zitten maar ik krijgt last van mijn schouders/nek, zijn er meer mensen die dit hebben? hij is trouwens 4a5 jaar oud maar volgens mij is hij niet veranderd. heb ik hem verkeerd? ik heb maar 1 gebruiksaanwijzing en dat is die die er in staat.
heb je de banden ver genoeg naar buiten zitten, op je schouders? En het rugdingetje laag genoeg? op inet staat een filmpje hoe je hem om moet doen! kan ze niet in een draagdoek? dat draagt super veel beter voor je!! sterkte met je meisje!
weet je toevallig hoe dat filmpje heet? ik kan hem niet vinden. draagdoek vind ze verschrikkelijk en met haar benen zo opgetrokken lijkt me dat ook niet prettig in een draagdoek.
hmm, kan het ook niet meer vinden. maar hier staat iig wel de handleiding. hoe zit je dochtertje dan? want vraag me af of je echt geen draagdoek kunt gebruiken? heeft ze haar benen opgetrokken?
Draagdoek is veel comfortabeler hoor dan een babybjorn als je 't goed doet.. Maar het is wel een heel gedoe. Hoe de babybjorn werkt weet ik niet, misschien staat er op youtube wel een voorbeeldfilmpje. Was met de doek wel.
heb even gegoogled, het is idd lastig om haar in de draagdoek te dragen, juist omdat ze dan buik tegen buik zit en dat lijkt me niet fijn zitten! Succes ermee meid, het is niet niks! hoelang moet ze?
De beentjes hoog opgetrokken in een drasagdoek is juist goed voor de beentjes en de heupjes! Heb me zelf goed laten informeren bij het dragen van een kindje en juist die dragers van babybjorn etc zijn heel slecht voor de kinderheupjes... dit omdat de beentje omlaag hangen en al het gewicht op hun kruis hangt. Dat is ergonomisch gezien niet goed voor een kindje.
Hmm ja maar als het kindje een palvik harnas aan moet, zoals TS zegt, weet ik het natuurlijk ook niet. Misschien zit het dan vervelend zo dicht tegen iemand aangedrukt?
omdat ze dat harnas aan heeft kan ze alleen maar haar beentjes opgetrokken zitten, ze kan zich helemaal niet bewegen echt niets alleen haar hoofd en armen kan ze bewegen. in de babybjorn kan ze nog een beetje rond kijken. ik heb een draagdoek van draagdoek.nl en ze vind het echt niets om daar in te zitten en nu met het harnas is het nog moeilijker, je moet je voor stellen dat haar benen als een kikker zijn opgetrokken en ze kan ze helemaal niet bewegen echt helemaal niets. misschien moet ze hier wel een jaar in zitten, ze heeft een behoorlijke afwijking. pavlik harnas - Google zoeken haar benen zitten nog een stuk hoger, ze is ook aardig mollig. thanks voor de antwoorden. ow ik heb het gedeelte op mijn rug idd een stuk lager en dat gaat veel beter.
Oeps, sorry, daar heb ik helemaal overheen gelezen/verkeerd begrepen. Nee, kan me voorstellen dat het dan lastig word! Vervelend voor je meisje zeg! Of heeft ze er zelf niet veel last van! Sterkte en succes in ieder geval!