Hi meiden, Voor onze kleine man hebben we een wieg en een ledikantje. Voor het ledikantje heb ik inmiddels een Aerosleep-set gekocht. Voor de wieg zou ik ook graag een Aerosleep- set willen, echter voor de wieg hebben we een ovaal matrasje nodig. Weet iemand of en waar deze te verkrijgen zijn? Of zijn er soms meiden die iets met een ovaal matrasje en een vierkant Aerosleep-overtrek hebben gedaan?
Wij hebben een (bijna) ovaal dekje voor de wandelwagen bak. De lange zijden zijn wel recht, maar de korte zijden zijn behoorlijk afgerond. Zou dat iets zijn? Het heeft de vorm van een matras is een kinderwagen.
Volgens mij hebben we ze gewoon bij prenatal of babydump ofzo gekocht. We moeten straks toch op onze vliering zijn (daar liggen ze nu nl, al een tijdje niet meer in gebruik) Ik zal er eens een foto van maken, dan zie je precies wat ik bedoel. Die dekjes zijn trouwens wel net anders dan de grotere aerosleeps voor het ledikant. Die zijn namelijk dikker, met 'hogere' gaten. Maar dat zie je zo op de foto wel!
Ik heb net een foto gemaakt, maar hij staat ook gewoon op de site van prenatal. Dus even het linkje, da's makkelijker: Prenatal - Kinderwagens - Accessoires kinderwagens - Prenatal - Aerosleep Protect Reiswieg En als ik het goed begreep zijn het volgende week mama mazzeldagen en krijg je dus ook nog korting. Als er geen prenatal in de buurt is, kun je ook naar babydump gaan dat weekend, want die hebben laagste prijs garantie en zij zullen hem ook wel hebben.
Ik zou dan zo een op maat knippen, heb je ook genoeg over voor in de wagenbak als je daar geen aerosleep matrasje in hebt TRÄUMELAND Matrasbeschermer "Air" - online bestellen! - babywalz die heb ik voor beide kindjes en bevalt prima.
Super, thanks! Had er niet aan gedacht om bij kinderwagen acc te kijken... Was alleen bij de matrasjes op sites aan het zoeken ! Alles is hier in de buurt dus ga maandag even richting Prenatal!
Ovaal matrasje had ik al 1 maar heb er wel een ovale aerosleep topdek bij gekocht. Geloof dat deze nieuw maar iets van 20 euro is excl overtrekjes.