Hallo iedereen, Mijn dochter heeft al lange tijd diarree nou word het door de hele tijd door de ha gegooid op het feit dat ze een virus heeft. Wat ik me afvraag kan ze geen allergie hebben ze heeft last van: - Diaree (tijdens de voeding). - Droge huid, - Hoesten - Vaak niezen - Rode wangen (nu wel minder) Ik vraag me gewoon af of ze geen koemelk allergie heeft. En kan het gevaarlijk zijn als er niks aan gedaan word? Groetjes Corinne
Rode wangen en diarree kan ook op tandjes duiden. Hoe oud is je dochter? Heeft ze verder wel goede plasluiers? Dat is wel belangrijk bij diarree. Als je het niet vertrouwd even laten verwijzen naar een KA! Die hebben er (over het algemeen) meer verstand van dan een HA. Succes!
Symptomen van KMA zijn vaak ernstiger. Hoe is je kindje met de voeding? Drinkt ze goed en hoe reageert ze daarna? Ik zou ook zeggen tandjes, maar je kunt inderdaad om een verwijzing naar KA vragen. Alleen is mijn ervaring dat 'onze' KA pas aan KMA denkt als het kindje de voeding heel slecht verdraagt (spugen, krampen, veel huilen enz).
Als ze al 6 maanden Standaard drinkt, lijkt me de kans klein dat het KMA is eerlijk gezegd. Volgens mij zou de allergie dan al veel eerder boven water zijn gekomen (maar ik ben geen expert dus zeker weten doe ik het niet, maar bij mijn zoontje was het zeker dat hij KMA had toen hij 2 maanden was). Ik zou dan eerder denken aan tandjes. Baby's worden ook vaak verkouden/ziekig als ze er last van hebben.