Een Iphone met Vodafone abonnement, zeer tevreden over Vodafone en wil nooit meer anders dan Apple. Stap qua computers ook over binnenkort.
iPhone 3gs 16gb deze heb ik sinds gisteren, eindelijk was mijn oude abonnement afgelopen, had eerst nokia n97 ook erg fijn moet ik zeggen, maar ben wel blij met de iPhone, lekker spelletjes spelen
I love my iPhone 3G 16GB! M'n wederhelft verkoopt ze zonder abbo...simlockvrij, dus geen probleem met t-mobile! Hier in de naaste fam hebben er 3 geen iPhone en 8 wel . Het bevalt ons super. Een aantal zijn ge-jailbreak-d. Met ping! kun je gratisss smsen naar andere iphones Inmiddels zijn ook de windows-computers weg, en leven wij met iMacs en macbookjes. We love Apple
Hier ook een I-phone...met T-mobile...ook al 7 jaar daar ofzo...en idd ook nog nooooooooooit problemen gehad! Gelukkig maar! Bij KPN trouwens wel...daar kreeg ik mn abbonement maar niet opgezegd! het abbo van t-mobile was in het begin van mn man, en toen ik die overnam moest die van mijj dus opgezegd worden! Ik heb er 6 maanden te lang voor betaald omdat ze alles steeds kwijt waren! Echt te schandalig voor woorden! Heb en klacht ingediend (twee keer) maar ook daar waren ze steeds alles van kwijt...heb de hoop toen maar opgegeven!
Nokia N95 Mijn eisen aan een telefoon zijn: camera met flink wat pixels, geheugen en een goede agenda functie! Mag over een jaar pas weer een nieuwe uitzoeken; dan maar weer eens kijken wat er op de markt is.
ik moet n keuze maken, mn abbo loopt bijna af, dit is 1 van mn keuzes. Hoe is t touchscreen gebeuren? en de navigatie?
Je krijg er een pennetje bij,maar die gebruik ik nooit,hij werkt erg goed.. navigatie weet ik niet die gebruik ik nooit
Ik mag over 2 mnd verlengen! Ik vind de Samsung Touchwhizz zooo gaaf, maar 5 in mijn omgeving hebben hem inmiddels al dus ik wil nu wat anders en originelers.
Ik heb nu een Samsung J700. Begin april mag ik verlengen. Ik vind momenteel de Samsung Omnia II erg leuk, maar misschien zijn er tegen die tijd wel weer andere nog leukere telefoons op de markt. Ik wil in ieder geval wel weer een Samsung, bevalt me heel goed. Als provider heb ik Hi, die vind ik hier in het Noorden de beste dekking hebben. Ik heb helaas slechte ervaringen qua dekking met TMobile, anders had ik een Iphone ook erg leuk gevonden. En om nou 700 euro neer te tellen voor een simlockvrije versie, nee dankje, ik kan m'n geld wel beter besteden.
Ik heb een LG Renoir, tijdje terug gekozen bij verlenging. Geweldige telefoon vind ik! Het fijne vind ik, dat de camera 8 megapixel is. En een zeer goede lens heeft. Ik neem mijn eigen compactcamera nergens meer mee naartoe, want mijn telefoon maakt nog betere foto's. Verder is het ook gewoon een zeer fijne telefoon in gebruik.