ik had eerst Samsung touch. maar die vondt ik maar niks heb nu een nokia n95 en die bevalt mij echt super goed.
LG Vieuwty, red. Super telefoon, geen problemen mee! Wil graag weer een nieuwe, maar ligt niet aan de foon, maar aan mij, haha. Moet nog tot 20 september 2010, dus kan nog ff!
Samsung D900i. Mijn man had tot gisteren ook een Samsung nog wat, maar ik was zo slim om hem mee te wassen in de wasmachine... Hij heeft gisteren dus een nieuwe gekocht, een Nokia 6700 geloof ik.
HTC Tattoo en ik ben er héél blij mee! Vooral bij nachtelijke voedingen. Zit ik lekker op dit forum te lezen en schrijven, of ik speel één van de vele spelletjes die ik er op heb gezet. Helemaal gratis trouwens... Ik heb o.a. Backgammon, Sudoku, Mastermind, Bejeweled, Mijnenveger, Vier-op-een-rij, galgje en nog wat puzzel en arcade spelletjes.
Ik heb een Samsung Touchwiz, de roze. Is een telefoon met een volledig touchscreen, wat ik nu bij nader inzien toch niet zo handig vind. Bij het typen van een sms raak ik nu nog wel eens de verkeerde toets en omdat ie zo gevoelig is staat er dan gelijk een verkeerde letter/woord, hij wist iets of, helemaal irritant, ik verstuur per ongeluk een half sms-je .
Heb ook de Iphone 3GS 16GB. Ben er heel erg blij mee. Met abbo van T-mobile, zit er al bijna 11 jaar bij en nog steeds tevreden. Moet de 1ste rekening nog krijgen, maar verwacht niet iets vreemds. Zal morgen of overmorgen wel bekend zijn.
Mijn manneke en ik hebben allebei dezelfde telefoon, de G1 van Google. Ik wil niets anders meer. Erg handig kan lekker met mijn manneke chatten met google talk, email ed is elk minuut te checken. Internet gaat zelfs sneller dan wat we thuis hebben en het mooiste van alles is dat ik op elk moment kan bekijken waar mijn manneke is Met google maps kan ik zijn locatie zien. Niet dat ik hem niet vertrouw, hoor maar wel handig is hij al onderweg of hangt ie weer op het werk
Hier een Samsung U900 soul, bevalt me prima eigenlijk. In juli ofzo mag ik een nieuwe weer uitzoeken. Nog even wachten dus.
ik heb 4,5 jaar geleden deze van mijn vriend gekregen http://www.telephonesonline.com.au/images/P/Nokia-7373-black-medium.jpg nokia 7373 doet het nog super goed! echt een heerlijke telefoon. goede foto en camera opties enzo. goed beeld... ben er nog steeds erg blij mee!
samsung 6300 slide, van de week gekocht bij hi.nl voor 50 euro.. enige eisen die erop moesten zitten, bluetooth en goed/duidelijke camera. plus bellen en smsen tuurlijk.