poobies.com

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonnetjes, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    wij hebben ons geboortekaartje bij poobies gemaakt, eigenlijk laten maken, want mn schoonzusje ontwerpt m en dat kan daar.

    we hebben gister een proefdruk binnen gekregen en zijn er erg tevreden over.

    wie heeft nog meer het kaartje daar vandaan?
     
  2. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    mmm, poobies heeft het niet druk geloof ik...
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.590
    3.483
    113
    Ik heb het via geboortepost.nl, ook zoiets. Volgens mij zien die poobies kaartjes er ook altijd goed uit hoor, ik tuur altijd bij de verloskundige op het bord en achterop staat vaak in kleine letters geboortepost of poobies.
     
  4. Beate

    Beate Fanatiek lid

    13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Voor mij is het nog wat vroeg, maar ik heb al wat ontwerpjes gemaakt bij poobies. Vind de kaartjes daar erg mooi, en ook helemaal mijn stijl. Ik weet niet of we ze uiteindelijk ook daar gaan bestellen. Vind het best wel prijzig. Geboortepost is goedkoper, maar ik snap echt geen bal van die site. Ik krijg niets zoals ik het eigenlijk zou willen hebben...
     
  5. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Heb er ook een in bestelling staan bij poobies
    Ben blij met jou positieve reactie want dan word het idd poobies

    net als misskeita snap ik ook niets van geboortekaartjes.nl kom niet op de binnenzijde enzo
     
  6. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.590
    3.483
    113
    Moet zeggen dat ik er in het begin ook even geen moer van snapte, maar bij Poobies vond ik ook niet erg duidelijk op welke kant van het kaartje ik nou aan het knutselen was. Het duurde even met geboortepost, maar ik ben er nu wel uit en als je het doorhebt, gaat het best makkelijk.
    Volgens mij zijn die Poobies kaartjes wel ietsje groter van formaat.
     
  7. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Wij doen t bji geboortepost, ik vind Poobies veel onoverzichtelijker. heb al 2 proefdrukken laten maken bij geboortepost.
     

Deel Deze Pagina