Hallo dames! al 30 weken zwanger en nog meisjesnaam! Ik ben op zoek naar een arabische/Islamitische naam die past bij Sarah. ideeen? 8)
Sarah & Alya Sarah & Hanaa Sarah & Noura Sarah & Isma Sarah & Yasmeen Sarah & Isra Sarah & Leila Sarah & Maja Sarah & Zayda
Ik vind Sarah Yasmeen heel mooi klinken.. Mag ik ook zo vrij zijn, om jongensnamen op te vragen.. als jullie toch al bezig zijn. Ik vind het zo moeilijk om een jongensnaam te vinden.. ik vind Qasim heel mooi, maar ik wil toch verder kijken..
Sarah is trouwens het oudere zusje! ze heet Sarah Iman Sarah Yasmeen klinkt trouwens ook heel mooi Ik vind deze jongensnamen mooi Qasim (is ook een van mijn favorieten!) Tahir Yassir Amin Ilyas Amir Hamza Isam Jalil Nadir
Meid: - Sarah & Mariam - Sarah & Aisha - Sarah & Yasmin / Jasmine - Sarah & Rana - Sarah & Alina - Sarah & Hind - Sarah & Amber - Sarah & Jenna - Sarah & Raja - Sarah & Nima - Sarah & Asra - Sarah & Mina - Sarah & Nadia - Sarah & Farah Jongen: - Sarah & Amin - Sarah & Elim - Sarah & Jamal - Sarah & Tariq - Sarah & Omar - Sarah & Jerik - Sarah & Malik - Sarah & Basil - Sarah & Farid - Sarah & Ilias - Sarah & Jasim - Sarah & Mika'il
ik ken iemand die ook sarah heet en haar zusjes heten qiuam je spreekt het uit als wie em (weet niet hoe je het moet schrijven) en doua je spreekt het uit als doe a (weet ook niet hoe je het moet schrijven)
Gefeliciteerd nog een meid! Mijn meiden heten Sara en Nora. een paar andere arabische namen (weet eigenlijk niet of ze allemaal wel arabisch zijn) -Aya -Nadia -Anisa -Jana -Mila (van Jamila ) -Nisrine -Sofia -Dina -Ines -Selma -Amira -Dunia -Amel -Aida -Yasmina hoewel ik Jasmijn veel leuker vind