Mijn jurkjes zijn boven de knie.. Geen slip geen optie op fiers en bij trappenlopen op werk... Maar wat wel? Waar koop je mooie naadloze hipster/short die niet afknelt waardoor je rollen ziet( due je eigenlijk niet hebt )? Of een over je buik?
oh.... sta ook met verbazing naar de niets reacties te kijken. Moet er niet aan denken, natte plek in mn jurk na het zitten haha bah!
Dan zou ik dus de sloggi proberen, die sluiten mooi aan. Die c-string. Had ik laatst een topic over gezet met testfilmpje. Werd die verwijderd wegens erotisch materiaal. Zeg nou zelf, waar is de erotiek dan? Die van die man kende ik nog niet, haha!
Ik zou of een body aantrekken of zo'n onderbroek die afkleed. Die zit van je oksel tot je knie/bovenbeen ongeveer
Ik heb daar deze voor. HEMA knicker figuurcorrigerend Weet alleen niet of je met een echt strakke jurk bij de taille helemaal geen naad ziet. Mijn "strakke" jurkje is ook weer niet zó strak. Ik sta trouwens ook versteld van hoeveel dames niets aan zouden doen. Dat had ik echt niet verwacht! Het zou voor mij toch niet echt een optie zijn. Ik zou me heel onzeker voelen.
probeer het eens met medeweten van ml Misschien voel je jezelf juist wel sexy en zelfverzekerd in n strak jurkje zonder iets eronder aan Jullie geheimpje en daar kan nog iets gezelligs uit ontstaan ook
*proest* Dan moet ik wel eerst de bijbehorende jurk kopen, want al mijn jurken/rokken vallen tot net boven mijn knie (of er net overheen). Voor die categorie hou ik het toch maar op mijn knicker van de hema!
Nou niets heb ik 1 keer gedaan, nooit weer.. Gezellig gegeten, kroegje gepakt, achterop de fiets gesprongen bij vriendin, sprong ik dus over het pakje drager en daar lag ik met mijn jurkje met NIETS eronder
Ik spreek uit ervaring: Ongeveer 60% van de vrouwen tussen 18 en 40 draagt geen slip onder een rok/jurk. Hoe weet ik dit: Ik werk vaak in de riolering en sta dan wat lager dan de gemiddelde man, want ik sta in een sleuf. Vrouwen houden daar dus absoluut geen rekening mee en ik kijk ze dan zo in de fluit. Niet altijd een prettig gezicht overigens....
Thuis loop ik altijd zonder onderbroek heerlijk Alleen in het openbaar zou ik dit niet doen. Ik heb zelf veel afscheiding dus dat vind ik om die reden al niet prettig. Daarnaast zijn mijn jurkjes en rokjes allemaal boven de knie (wel nette lengte dus niet mega kort) en met bukken vind ik dat dan niet netjes. Oja en manlief zou niet zo blij zijn als ik zonder ondergoed over straat ga Aan de dames die niets aantrekken: vind jullie man dat niet erg? En doen jullie dit alleen bij lengte tot de knie of ook nog korter?
Eerste keer wel "dat kun je toch niet maken?!" So what, niemand ziet/weet t toch? Hij liep met een kop als een boei rond de hele tijd bij mij in de buurt haha Daarna werd meneertje er alleen maar heel erg horny van
Mijn man zou het prima vinden overigens als ik niets aan zou doen. Vindt het mijn eigen keus. En als hij het niet zo vond... dat bepaal ik toch zelf wel? Ik doe het trouwens niet, gewoon ook omdat het niet lekker loopt. Ach joh, details. Wie maakt zich nu druk om een touwtje als je tegen zoveel moois aankijkt??? *proest*