En dank je wel! Heb inmiddels mijn eigen ondergoed weer aan . Gebruik sinds gisteren alleen nog maar een inlegkruisje voor het geval ik toch nog iets ga vloeien, dus die tenten zijn echt niet meer nodig
Hier ook een fan van de 3-persoons-onderbroeken van de Zeeman! (althans, zo noemt mijn man ze...). Waren ideaal met die grote kraamverbanden!
ik heb van die boxershorts van een soort stretch spul. microfiber heet dat geloof ik. heb ze bij de zeeman vandaan maar volgens mij heeft hema ze ook. liefs doris
ik had bij de wibra onderbroeken gehaald omdat ik ze puur voor mijn kraamtijd zou gebruiken. Nou ik deed ze aan en vond het helemaal niks (had oma onderbroeken gehaald) bij de hema heb ik van die zwangerschapslijn onderbroeken gehaald en ik zweer daarbij. wat zaten die lekker. niet te strak en groot genoeg om je kraamverband in te doen.
hahahaha 3- persoons onderbroeken Tenten.. Geweldig Ik had zelf ook van die strakke boxer achtige dingen gehaald, bij de hema, zaten ook prima, en bij het eerste kraamverband, idd een netbroekje dr onder.
Ohhh.. ik had nog gehoopt dat iedereen zou zeggen; meid.. neem lekker je hipsters.. hahaha Maar moet helaas geloven aan super meerekkende boxers of oma-ondergoed? Kan niet wachten om die te gaan shoppen *jeej*
Je kán het proberen.. in je string.. of je hipster Kunnen we een weddenschap afsluiten, hoeveel dagen je dat vol houd Ik gok, op uhmmmm een halve dag Succes met shoppen!! owh.. huidkleurig is helemaal de trend tegenwoordig.. t liefst tot onder je borsten..
[/QUOTE]Succes met shoppen!! owh.. huidkleurig is helemaal de trend tegenwoordig.. t liefst tot onder je borsten.. [/QUOTE] he jammer.... heb net een stel zwarte genomen!! Ga morgen gelijk ff terug, missch kan ik nog ruilen!! xx sassie
die hele ´charmante´netjes, of boxershorts die ik in het einde van mijn zwangerschap droeg, dus ook een maat groter dan normaal (van de action, ook heeeeel sexy ) heb nooit speciale zwangerschaps-onderbroeken oid gekocht, zonde van het geld. die van de action rekken ook prima, en waren maar 2 euro.
Ik heb de eerste week netbroekjes aan gehad. Die waren ideaal. Na een week had ik de MEGA kraamverbanden niet meer nodig en kon ik naar een maatje kleiner. Die paste gewoon in mijn normale onderbroeken. Dus niks speciaal gekocht.
Succes met shoppen!! owh.. huidkleurig is helemaal de trend tegenwoordig.. t liefst tot onder je borsten.. [/QUOTE] he jammer.... heb net een stel zwarte genomen!! Ga morgen gelijk ff terug, missch kan ik nog ruilen!! xx sassie[/QUOTE] Ik hoop het maar.. zwart is ZO 2009...
ik droeg ook gewoon de boxers van mijn vriend"!! heeeerlijk, en zonde om zoveel geld uit te geven aan oma onderbroeken dieje toch nooit meer draagt wat ik wel lekker vond was zon correctie broekje van de hema, als je een keer op pad gaat met zo'n 'surfplank' in je broek! klinkt ranzig, maar dat zit zo strak dat je het verband niet voelt schuiven, anders ging het voor mijn gevoel zo soppen als je loopt hihihi IEWWW MUISSS vieze praat. naja mensen die het ervaren hebben weten wel wat ik bedoel
oja, had ook 2 boxertjes gekocht bij de Livera... zaten ook super! 2 voor 5 euro in zon plastic zakje (waar ook de bjorn borg boxers altijd in zitten!!.. ook een aanrader! de gewone boxers van de hema vond ik te ''ruim'' zitten...
Ik heb van die naadloze 'silk' boxershortjes van de Hema. Die zitten heerlijk en je kunt ze ook heel ver optrekken als je - net als ik - een keizersnedewond hebt en hier geen randjes op kan verdragen.