Wat voor ondergoed voor kraamverband?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Sensa, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Na lang uitstellen kwam het er dit weekend dan van.. horror shoppen :p Heb gelukkig wat toonbare slips gevonden.. want ik kreeg het niet over mn hart om die huidskleurige mee te nemen :p

2. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    ik heb zw ondergoed bij de wibra toen gekocht, ik paste me eigen maat niet meer doordat alles ging uitdijen :). Ik draag ze nu nog wel is..:):)

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wed dat die niet eens meer te verkrijgen zijn, iedereen wil natuurlijk de mode volgen en heeft die gehaald, helaas voor jou moet je het nu dus met andere doen!

(Fijn dat je geslaagd bent voor wat ondergoed ;))!

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    haha, bij mn oma.. (geloof ik) :p :p Maar hij zit net zo lekker als dat ie er uitziet 8) :D:D

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D Gelukkig ben je geslaagd!! écht charmant zou het wel nooit worden ;)

Waren de huidskleurige niet uitverkocht? Kan me zo voorstellen dat er een run op is :p

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D Kijk.. uitverkocht dus ;) :D

7. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Haha.. Ach.. Met zo'n oma onderbroek heb je altijd je tent bij de hand! Dus altijd onderdak! Hihi...

8. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ik had stretch-boxeshortjes van de Hema... Één maat groter dan ik normaal heb... Geweldig die dingen ! In allerlei leuke kleurtjes te krijgen, bijpassende hemdjes enzo.
    En kan ze nu nog aan als ik ongesteld ben...

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

De eerste 3 dagen heb ik voor het super-kraamverband gewoon die netbroekjes gebruikt uit het kraampakket, supersexy maar wel praktisch. En nu gewoon lekker grote onderbroeken van de Zeeman, ik pas mijn eigen ondergoed ook al wel weer maar deze zitten nog even wat lekkerder

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    haha, er was idd een grote run op de huidkleurige slips.. :D Werd omver gebeukt toen ik er nog één zag liggen.. mja.. te laat he :D

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Bij de Hema heb ik hipsters gekocht voor net na de bevalling. Er zaten 3 hipsters in een verpakking, in allerlei kleurtjes. Ik heb ze een maat groter dan mijn eigen maat en ik moet zeggen...ze zitten heerlijk. Het kraamverband bleef er perfect in zitten. Ik vloei nu nog maar minimaal en gebruik nu maandverband ipv kraamverband, maar draag nog wel mijn hipsters.

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik had van die netbroekjes van het ziekenhuis, ideaal, en heb nu gewoon mijn positieonderbroeken weer ff aan.

Deel Deze Pagina