Wat voor ondergoed voor kraamverband

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Blosjes, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Aan zoiets zou ik dus echt niet gedacht hebben! Weer iets om op mijn lijstje te schrijven want draag altijd mini-strings en soms gewone maar daar gaat het dan niet in passen :D

Dan voor die tijd toch maar wat boxers of zo kopen.

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb de dames boxers van de action zitten lekker en goedkoop!

3. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik heb grote hoge oma onderbroeken gekocht bij de Hema. Past ook fijn over m'n buik en draag ze alweer een tijdje. Ook lekker ruim voor die enorme verbanden straks.

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

3-pak normaal ondergoed van de Hema. Groter was echt niet nodig, paste prima. Wel in het zwart ivm evt lekken. Het grote kraamverband snel een gooi gegeven. Kruitvat (dacht ik) is veel minder groot en dik en werkte prima. En daarna snel over op maandverband

5. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hema Seamless ondergoed. Maat XL slips van gekocht. Normaal heb ik daar ook wat boxers van in maat M om te sporten en deze kon ik ook gewoon prima gebruiken omdat het lekker rekbaar is. Je hoeft er dus niet per se onooglijk uit te zien ;)

6. Die hele grote van de Zeeman :D Hoe heet het merk ook alweer? Mady ofzo?

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Haha Shadixxx, die had ik ook inderdaad :D

8. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had de drie voor drie euro boxers van de hema. Die dingen gingen prima over de wond van de keizersnede en het kraamverband paste er in. Ik had de donkerblauwe, dat is wel echt een aanrader. Je ziet dan namelijk wel of er bloed in zit, maar het is iets minder confronterend dan bij wit ;)

Deel Deze Pagina