Ik twijfel of ik mijn gouden of zwarte pumps aantrek bij mijn zwarte jurkje. Op het jurkje zitten bij de hals goudkleurige kraaltjes/lovertjes. Ik vind persoonlijk de gouden er mooi bij staan, maar wat voor kleur panty zal ik daarbij aan doen? Alvast bedankt
Goud pretty!!! Ik houd zelf van naturel panty met pumps en met dit zachte weer kan dat prima! Wel een mooie dikke satijn glans panty, geen hyper glans of mousse (iiie)
Naturel kan prima. Of zwart, maar dan wel een dunnere denier. Eventueel met een mooi motiefje of gouden werkje er doorheen.
Zou ook goud doen! Als je de aandacht niet naar je benen wil hebben gewoon een zwarte panty. Als je dat wel wil iets met motief of glitters?
Persoonlijk vind ik zwarte panty's het mooiste, maar als je goede bene hebt kun je ook gewoon een huidkleurige nemen
Ik heb uiteindelijk zwarte panty,s aangedaan met zwarte naad. Precies wat devilschase zei Ik ga ook maar eens een huidskleurige panty kopen...kijken hoe dat staat. Bedankt voor de reacties allemaal dames!