Hoi meiden, Ik ben op zoek naar leuke theeglazen. Ik vind zelf thee het lekkerste uit glas, dus en niet op zoek naar een mok. Verder heb ik wel wat "eisen" - ze moeten stapelbaar zijn, zodat ze praktisch in de kast passen - niet dubbelwandig (ik verbrand dan altijd mijn mond) - vaatwasserbestendig zonder dat ze al snel wittig worden of krassen. - leuk uitzien haha welke zouden jullie aanraden? Wat is handig om nog meer aan te denken?
ik heb de grote glazen van ikea. osten 50 cent maar hebben geen oor. is eigenlijk gewoon een drinkglas. er gaat iets van 350 400 ml in. heerlijke glazen vind ik het
Met een oor eraan zijn ze niet of nauwelijks meer stapelbaar. Ik heb de extra grote theeglazen van de Action, heerlijk vind ik ze, lekker dik glas en er gaat superveel in, scheelt weer 2 keer heen en weer lopen naar de keuken
Ik zag er laatst bij iemand met een gekleurd oor.. die vond ik zo leuk, maarja waar krijg je die? Hihi
Ik heb gewoon van die simpele theeglazen met oortje, die zijn gewoon stapelbaar. Zien er niet heel bijzonder uit maar zijn wel handig in gebruik.
Ik drink het liefst thee uit die grote glazen van ikea (die ze bij la place ook hebben). Verder hebben wij ook normaal formaat van Pickwick. Boven in de slaapkamer heb ik grote glazen, simpel, met een oor van de Action.
wij hebben deze: fijne glazen en lekker groot. we hebben de glazen met paarse oor, roze ook en blauwe oor. te koop bij blokker. het enige minpunt is dat je er niet meer dan 2 op elkaar kan stapelen.
Wij hebben van die dubbelwandige glazen van Bodum. Zijn fijn om vast te pakken want ze worden niet heet. En stapelbaar. Ik heb ze in verschillende maten, van espresso naar een flink thee glas. Ideaal!
bedankt voor jullie tips. Wat vinden jullie van deze? het zijn eigenlijk latte-koffieglazen, maar dat kan toch ook wel voor thee? Leonardo Senso Latte Macchiatoglas 370 ml - Set van 6