gisteren midden in de supermarkt had meneer zooooo'n jeuk aan zijn been, dat hij persee zijn broek uit wilde doen... ... uhh.. nee dat kan niet we zijn midden in de supermarkt. Na 5 min stampen en proberen te krabben mocht ik eindelijk even zijn onderbroek rechttrekken en toen was t probleem gelukkig over
Onze oudste van 2,5 mag altijd toetjenpakken uit de koelkast na het eten. Maar het lag te hoog. En de fase van mamma doen is volop aan de angst, dus mama moest helpen pakken. Terwijl papa al in de keuken staat en we een beetje de fase willen doorbreken. Nou... gillen, krijsen, mamma doeennnnn!! Op de grond liggen huilen. We hebben het helemaal genegeerd en na 5 minuten kwam ze weer aan t afel. Huilen nou klaar, zei ze en ze ging weer gek doen en vrolijk..
Ik was bezig met de fles maken, maar meneer werd wat ongeduldig. Ik had hem dus zijn speentje gegeven. Nou, had ik beter niet kunnen doen. Mevrouw wilde de speen geven. Ze gilde nog harder dan haar broertje Paar seconde later had hij zijn speentje weer uitgespuugd. Ik vraag dus of zij het wilde geven. Ze stopt met gillen, staat op en zegt; 'nee, nu heb ik het te druk' en loopt weg. Dusss
Ik ben ook echt een sukkel vandaag! Eerst kom ik hem ophalen van de psz.. Fout, dom natuurlijk! Daarna mag hij niet zonder jas buiten spelen, mag hij niet de messen uit de besteklade, en pak ik steeds het verkeerde dino boek voor hem. Soms snap ik er ook niks van 🙈
Gisteren ineens een stortbui, stond zn kleine kiepautootje nog buiten . En ja hoor, goed te zien vanuit het raam natuurlijk. Tranen, groot verdriet, huilend voor het raam. Dus ik uiteindelijk toch in de regen naar buiten om die auto naar binnen te halen... Drijfnat natuurlijk .
Hahah. Owee als ik de luier zelf van haar zusje pak. Of het knopje van de wasmachine zelf indruk. En het ergste van alles de boodschappen zelf in het mandje doe. Die van mij kan namelijk loeien als een sirene dan.
Hier een klein dramatje vanmorgen, hij had een wortel in z'n schoen gedaan voor het paard en nu was hij verdrietig dat hij weg was, dus heb hem gezegd dat we dan geen wortel meet in de schoen doen en toen was het wel weer oke, maar hij was wel erg verdrietig
Hier is het weer dagen drama. En inderdaad ook de mama fase. Vanochtend werd hij huilend wakker. Hij wilde een beetje water. Dus papa vraagt zal ik een beetje water pakken. m: nee een heleboel. Papa: oké hier heb je een heleboel water. M: huilend, ik wil niet boel water. Papa zet de beker weg. M: huilen, ik wil water drinken En verder alles doen wat niet mag..drama om alles..
Die drama momentjes heb ik elke dag wel met me dochter haha Al is het niet thuis dan is het wel op school Niet uit het klimrek willen Continue op de glijbaan blijven zitten Met boodschappen niet in het karretje willen zitten maar staan natuurlijk, Niet de jas aan willen doen Niet haar sneakers aan maar juist die TE grote laarsjes nog Een ei koken voor madame en vervolgens als ik het op tafel zet, ja maar ik wil geen ei eten! Of met avond eten na 3 happen expres roepen, bah vies ik wil geen eten en vervolgens daarna toch gewoon gaan eten, maar dit roept ze vaak al bij een koekje : ah bah vies op een pesterige manier, Oh oh het is me er eentje! Ik ben denk ik de helft vergeten maar het zullen er vast wel meer zijn
Vandaag weer iets niets meegemaakt met mijn drama queen ... ze wilde een slokje cola van papa en dat kreeg ze niet. Trekt ze volleerd een pruillip (en dan echt serieus hoeken van de mond naar beneden), laat haar hoofdje zakken en laat heeeeeel stil haar tranen lopen. Dikke dikke tranen ...
haha heerlijk onderwerp. hier een heel rustige dag gehad, maar kom hier vast nog wel eens een lijstje opnoemen. Mijn zoontje heeft momenteel de fase: Mama help, help nooooouuuuuu. En zodra je dan ook maar iets doet: Neeeeeeee wil het zelluf doen
Hier leg ik alles klaar voor de ochtend kwa kleding. .iedere ochtend is het een drama! Mevr wil geen broek aan wil roken. Wil ik dr haren kammen borsten heeft dr hoofdje niet eens geraakt superhero gillen mama aub! !maak ik 2 staart je of knot trek ze alles los moet 1 strakke staart zijn!elke ochtend drama vooral dr haren