wat voor ras hond hebben jullie? als jullie hond hebben!

Discussie in 'De lounge' gestart door Iggylover, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Een kooikerhondje, wat een prachtig en lief beest. Hij is alleen heel erg ziek, chronische nierinsufficientie. Hij heeft dus niet lang meer te leven helaas en hij is nog maar 10 :cry: .

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh jakkie wat vreselijk daar zou ik nou echt niet aan moeten denken....
    pffffffff hoop dat ie nog echt een tijdje gelukkig en vrolijk bij jullie mag zijn

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja dat hoop ik ook! Hij is nog zo enthousiast. De artsen noemen hem een wonder op 4 pootjes. Zijn bloedwaarden zijn zo slecht, ze hadden hem een jaar geleden al opgegeven. En hij speelt nog steeds, echt een wonder.

4. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Wat leuk om allemaal te lezen.
    Ik wil heel graag (echt heel heel graag) een hond, maar we werken nu allebei fulltime, en ik kan het niet maken om zo'n beestje 8 uur per dag alleen te laten.
    Hoe doen jullie dat? Werken jullie fulltime, of part time?

5. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Toen wij max kochten werkten we allebei full time en ging ik tussen de middag naar huis om max uit te laten.

Maar als je die mogelijk niet hebt. . . tja dan zou ik het eerlijk gezegd niet doen.
    Tenzij je iemand hebt waar je hem eventueel naar toe kan brengen of die er 1 of 2 keer per dag even naar toe gaat.

Groetjes Inge

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wij hebben een zwarte labrador van inmiddels alweer 3 jaar oud (wat gaat de tijd toch snel!).

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik werk 32 uur, mijn man meer dan 40. Maar.. hij heeft een eigen zaak, dus hondjelief gaat gewoon lekker mee, ideaal!

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Lyst: ik werk 32 uur, mn vriend 24. Honden zijn bij ons 2 middagen in de week alleen. Dan zijn ze in een vrij ruime tuin met een mooi, droog hok in de schuur voor als het onverwacht regent.

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Onze hond ging eerst mee met mijn mn man naar zn werk, maar dat kon niet meer helaas. Mijn ouders passen nu meestal op als wij weg moeten. Ze hebben zelf ook een hondje en een grote tuin. Dat gaat prima zo, als ze hun hondje even "kwijt" moeten dat komt hij bij ons.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Eerst werkte ik 2 dagen per week buiten de deur en ging ze de ene dag naar mijn ouders en de andere dag naar de hondencrèche.

Deel Deze Pagina