Een hele lieve,leuke Berner Sennen reu Kane: En een Malteser van bijna 13 jaar Bobby: http://img329.imageshack.us/img329/2379 ... ein8et.jpg Bobby heeft al 4 kinderen meegemaakt Ik ga kapot van verdriet als Bobby er niet meer zou zijn,helaas gaat hij hard achteruit
Ik heb met een Hovawart en een Flatcoated Retriever gelopen. Hovawarts zijn iets makkelijker showen, vooral als een al een mooie hebt, beduidend minder concurrentie dan bij de Flatcoats, daar zijn er natuurlijk ook een stuk meer van.
Wij hebben een Bullmastiff-reu van bijna 3 jaar genaamd Diesel. En hij doet z'n naam eer aan hoor...duurt een eeuwigheid voordat hij op gang is
Ik had 2 honden Een Saarloos Wolfhond teefje van 9 jaar en een Zwitserse witte herder , reu van 6 jaar de Saarloos is vorig jaar augustus overleden aan kanker en de zwitserse witte herder eind januari dit jaar overleden aan kanker We zijn er nog kapot van.
Wij hebben 3 boomers, 8-2 en 1 jaar oud. Allemaal even lief en allemaal hun eigen karaktertrekjes, zouo ze geen van alle willen missen!
wij hebben een rottweiler van 4, wij hadden ook een kruising bull terrier/ american bulldog maar dat ging niet samen met onze rottweiler dus die hebben we elders onder gebracht. foto's staan in mijn album.
Dat leest heel raar. Wij hebben vroeger ook eengolden gehad. Ook genaamd "Goldy"Zij is 16 jaar geworden.
O ja zelf hebben we nu een zwarte labrador teef. 2 jaar oud en spoort lang niet. Erg enthousiast, maar heel lief.
Wij hebben 2 honden 1 reu kruising tussen labrador en herder van 11 jaar. Echt een schat. En we hebben een Raffeiro do Alentejo van op dit moment 13 weken en ook een reu. Dit is een hond die lekker groot wordt. In mijn album staat een foto van toen hij 6 weken was