Hi allemaal, Wij hebben een Engelse Bulldog X Old Engelse Bull en hij heet Diesel. (zo heette hij al) Hij is nu 1,5 jaar en een enorme schat! Veel energie en luisterd goed! Kan ook heel goed windjes laten en snurken als een ouwe kerel! hahaha (ik heb geen idee hoe ik een foto kan plaatsen in dit bericht ) Grtjs, Aleida [/img]
@Annatje Wat verschrikkelijk wat ze je puppy hebben aangedaan, ongelooflijk dat mensen zo kunnen zijn! Wij hebben zelf ook een engelse SBT, Diesel... En het zijn zulke lieve hondjes Hij is alleen op het moment snipverkouden, loopt de hele dag met z'n snotneusje "bellen" te blazen Spannend hoor of het een blauwe wordt, die zie je niet zo vaak toch? @Jo79 Veel plezier vandaag! Maar dat gaat vast wel lukken Liefs Devana
@ Jo ja dat is zo schattig. kan ook gewoon haast niet wachten! Sneu voor je andere hondje. is ook niet zo oud geworden. bij onze murphy kwamen we er te laat achter dat het een aangeboren afwijking was. helaas...... @ devana ja spannend idd wat grappig dat je ook een sbt met de naam diesel. toevallig geef hem maar een dikke beterschaps kus op zijn snotneusje heb je misschien ook foto`s van hem en waar je hem hebt gekocht? ouders? ben een beetje nieuschierig geworden..... Nee bij de AST komt het niet echt heel veel voor dus het is spannend. de papa is blauw en de mama is fawn dus komt waarschijnlijk wel blauw uit. hopelijk een teefje voor ons
Een Samojeed, luisterend naar de naam Duka ... Hij is nu drie jaar, maar op de foto was hij denk ik een maandje of 5 ... Grtz, Suzanne
@ Annatje. Thnx, dat zal hij nodig hebben... Loopt nog steeds te snotteren! Maar een snot-likje terug Maar wij hebben hem bij een fokker in Vleuten vandaan, zal je de link geven: http://www.englishstafford.com/ Spiky's Kids is onze fokker. Zijn moeder is Jab's fearless babydoll Demi, en z'n vader Ramblestaff (volgens mij Black Diamond) Diesel was bijna helemaal zwart toen we hem mee mochten nemen, maar intussen is hij heel licht brindle... En lief! hahaha... Heb een stukje terug een foto staan van hem, in een doosje.. Toen was hij nog maar 8 weken. Zal snel eens een recentere foto plaatsen... Maar spannend joh, hoop voor je dat er een blauw teefje bijzit. Wanneer gaan ze geboren worden? Ik hoop ook dat wij ons kunnen beheersen, we gaan volgende week zondag naar de fokker om Diesel te laten zien... Maar ze hebben ook een nieuw nestje! Dat wordt weer veel aaaaaagh enzo hihihi.. Veel liefs
@ devana Oh wat een dropje nou ben blij met zijn snot likje hoor! zal eens even kijken bij je fokker vind het altijd leuk om te zien waar hondjes weg komen. Zoals het er nu uit ziet gaat moeders 30 april bevallen dus dat zo betekenen dat we onze pup in juni ongeveer mogen halen. hahahaha en dat stukje wat je zegt om diesel bij je fokker te laten zien kan ik me voorstellen. moet je je weer goed in gaan houden hahahahahaha maar wat je zegt er zullen veel ohhhh`s en ahhhhhhh`s vallen . liefs Anna
Hoi hoi, Wij hebben een Bull-Masstiff gestroomd en hij is nu 1 jaar en 3 mnd. Super lief beest en ook erg lomp haha.
Wij hebben een mechelse herder van bijna 2 en een chihuahua van bijna 1,5. Zijn beide reuen, dus een lekker druk zooitje bij ons
Wij hebben een Franse Buldog van iets meer dan een jaar oud! En hij heet Duke en is een echte dondersteen!