Wij hebben een Beagle, genaamd Beau. Hij is 6,5jaar en heel lief. Ook hebben wij een Border Collie, genaamd Ruadhán. Hij is 3,5jaar. Met de border collie doe ik aan schapendrijfsport en dat vinden we helemaal geweldig!
wij hebben 3 honden Een parson terrier van 14 en een jack russel van 9 en een basset van 5 groetjes gerda
hoi meiden wij hebben 2 woeffies Kiara had mijn vriend 3 maanden gekocht voordat ik hem leerde kennen ze is een kruising tussen King Charles en Cocker en dan hebben we sinds december een pup Trixie, ook een kruising tussen mini maltezer en keeshondje (ik kan ze niet meer missen hoor ! ) zie foto's in album !
wij hebben 2 dalmatiers 1 van bijna 2 jaar en 1 van 7 maanden wel druk en ze zijn erg lomp (vooral de jongste) maarjah dat komt nog wel goed
Een jack russell met te hoge poten, foto staat wel in album hij is 3 en ik zou hem ook niet willen missen! Racebabe
Hoi meiden, Wij hebben een chihuahua. Hij is nu 4 maanden en hij heet Tyson. Het is werkelijk een schatje maar hij kan erg ondeugend zijn. Zal foto's van hem in mijn album zetten. Groetjes Jessica
heb ook een fotootje van men hondje in men fotoalbum staan is ie niet schattig? haha ben er helemaal verliefd op!
oh meiden wat een leuke foto's van jullie doggies allemaal.... hier liggen ze nu alledrie keihard te zagen (snurken) beentjes in de hoogte en luchten maar... waait er niets in waait er niets uit
Wij hebben een beagle van 4 jaar. Nils vind hem helemaal geweldig en Max hem ook! Het zijn dikke maatjes hahaha