Sorry, nu dan eindelijk goed met juiste poll: Eigenlijk ben ik wel vrij zeker vd naam. Maar als ik 's Nachts wakker lig, lig ik er nog weleens over te piekeren. Waar zouden jullie voor kiezen? Ben ik erg benieuwd naar! Oja onze oudste heet N.oah.
Quin of Finn vind ik super leuk! En ook heel goed passen bij Noah. Luca vind ik er te verwacht bij en een te meisjesachtige naam. Levi vind ik niet zo'n leuke naam. Boaz vind ik iets teveel als Noah klinken.
Ik vind Levi het leukste, en het beste bij Noah passen. Boaz vind ik ook leuk, maar teveel op Noah lijken
Ik vind Luca het leukste bij Noah passen. Boaz zou ik niet doen, omdat er dezelfde klank "oa" in zit...
Boaz gestemd. Leuke naam naast Noah (tja de oa komen overeen maar vind de klank totaal anders). Levi ook erg leuk! Boaz vind ik leuker omdat deze naam wat minder vaak voor komt (Levi wordt erg populair)
Ik denk dat je je lijstje iets moet inkorten,kan me voorstellen dat je er niet uit kan komen Ik vind Finn leuk,Levi is ook mooi!
Ik had Finn hoog op mijn jongensnamenlijstje staan. Mijn vriend vond het geen leuke naam dus zou het Tim worden. Het werd een meisje