Bedankt! De informatie heb ik van mijn schoonmoeder en zij heeft dit ooit bij de ambassade gevraagd. Dat is alleen al jaren geleden. Dus sowieso moet ik het nog navragen zodra we echt gaan wat dan de regels zijn. Wellicht komt het er pas later van. En we zijn alleen getrouwd voor de NL wet.
Beiden Nederlands, maar met (achternaam-)roots in Frankrijk, ik. En mijn man, via noorwegen naar ijsland. Maar dat is voor beiden een paar generaties terug.
21 jaar lang gedacht dat ik Pools/Indonesische roots had. Bleek dit toch volbloed Pools te zijn; "klein" leugentje van de familie Kleine identiteitscrisis af en toe.... Partner komt van Curacao en heeft Portugees bloed. Daarom heeft hij ook een hele lichtgetinte huid.
Ik ben niet zo bijzonder. Beetje Duits en Nederlands. Manlief is Schots,Duits en Indonesisch. Vooral grappig dat zijn vader heel zwart haar heeft en hij is blond. Zijn familie was ook nog van adel en heeft een hele stamboom met markiezen en wat al niet meer.
Haha mijn man is blond,ik ben vrij donker. Maar hij krijgt opmerkingen of hij een albino is omdat hij witblond is. @2augustus1992
Ik vind het altijd grappig dat jouw dochtertje op je foto ergens echt een beetje lijkt op mijn zoontje (ook half Spaans/half Nederlands dus), alsof die combinatie en bepaald soort koppie oplevert ofzo.
Ik ben 100% Nederlans. Mijn vriend zijn ouders komen van de Antillen. Mijn 2 jongste zijn dus een leuke mix hiervan. Mijn oudste heeft een andere 'verwekker'. (Vader wil ik hem niet noemen) Hij is half Antilliaans en haĺf Colombiaans.
Hartstikke Nederlands. Maar we vermoeden dat aan mijn moeders kant ooit een of meer negroïde mensen had, omdat oa mijn moeder en een van mijn tantes afro haar hebben, terwijl ze wel blank zijn.
Ik ben half Surinaams (creools) van mijn moeders kant en half Nederlands, mijn man 100% Nederlands. Onze kids dus voor een kwart Surinaams.
Nou inderdaad! Niks mis met donker haar hoor, maar zodra je ouder wordt komen die grijze haren en vreselijk zeg, ik verf me rot!! Ben nu ook steeds lichter aan het gaan, zodat dat grijs minder opvalt. Mijn blonde vriendinnen boffen er maar mee hoor, dat valt nauwelijks op, die grijze haren ! Ik vind het mooi, blond haar.